دوشنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili
بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili

بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili

۱۴۰۳-۰۴-۲۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه 10

کمپانی Evoluto Automobili سوپر اسپرت فراری ۳۵۵ را در تعداد محدود بازسازی و ارتقا می‌دهد.

به گزارش مجله ماشین، فراری ۳۵۵ خودرویی است که به سختی می‌توان تصور کرد نیازی به بهبود داشته باشد، با این حال کمپانی Evoluto Automobili دست به این کار زده است. این متخصص بازسازی و مدرن‌سازی، فراری را برای مطابقت با سلیقه‌های امروزی بازطراحی می‌کند، در عین حال حس ناب رانندگی با آن را حفظ و تقویت می‌نماید. این سوپر اسپرت فوق‌العاده خاص، دارای بدنه‌ای کاملاً جدید از فیبر کربن، کابینی سفارشی و شاسی ارتقا یافته است.

موتور هر دستگاه فراری ۳۵۵ که از مشتری تحویل گرفته می‌شود، به طور کامل بازسازی شده و بیش از ۲۰۰ قطعه جدید و بازطراحی‌شده در آن به کار رفته است. این موتور دارای سوپاپ‌های ورودی بزرگ‌تری، میل‌لنگ اختصاصی، بالابرهای سفت میل بادامک، سیستم جرقه‌زنی جدید کویل-روی-شمع و تنظیم اختصاصی است.

بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili
بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili

موتور تنفس طبیعی با میل‌لنگ تخت V8 اکنون ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که کمی بیشتر از قدرت ۳۷۵ اسب بخاری نمونه‌ی اولیه است. این موتور با گیربکس دستی شش سرعته بازسازی‌شده جفت می‌شود. توقف خودرو بر عهده‌ی سیستم ترمز ارتقا یافته با کالیپرهای ترمز برمبو GT شش پیستون در جلو و چهار پیستون در عقب است، در حالی که این تیونر همچنین با استفاده از «اتصال کربنی» شاسی را سفت‌تر کرده و استحکام پیچشی خودرو را ۲۳ درصد افزایش می‌دهد.

فراری ۳۵۵ بازسازی‌شده توسط Evoluto، بدنه‌ای با طراحی ایان کالوم را بر تن می‌کند که با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و اسپلیتر جلوی بازطراحی‌شده، سیستم خنک‌کاری بهبود یافته‌ای دارد. این خودرو همچنین دارای چراغ‌های جلو پاپ‌آپ LED، رینگ‌های ۱۹ اینچی با پهنای متفاوت در جلو و عقب، آینه‌های جانبی جدید، دستگیره‌های درب توکار و سیستم اگزوز تیتانیومی است.

بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili
بازسازی فراری F355 توسط Evoluto Automobili

تنها ۵۵ دستگاه فراری ۳۵۵ توسط Evoluto ساخته خواهد شد. هر خودرو کاملاً سفارشی و مطابق با سلیقه‌ی مشتری ساخته خواهد شد و خریداران می‌توانند طیف وسیعی از رنگ‌ها، چرم و متریال‌های مختلف را برای قسمت‌های داخلی و خارجی خودرو انتخاب کنند. Evoluto قرار است مراسم رونمایی و پیش نمایشی را در فستیوال سرعت گودوود امسال برگزار کند و اولین نمایش بین‌المللی این خودرو برای رویداد Monterey Car Week در ماه آگוסט در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×