جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه قربانی تناقض تقاضای مشتری و زیرساخت‌های الکتریکی
پورشه قربانی تناقض تقاضای مشتری و زیرساخت‌های الکتریکی

پورشه قربانی تناقض تقاضای مشتری و زیرساخت‌های الکتریکی

۱۴۰۳-۰۵-۰۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت خودروسازی لوکس پورشه روز دوشنبه اعلام کرد که انتظار دارد گذر به سمت خودروهای برقی بیشتر از آنچه تصور می‌کرد طول بکشد. این شرکت پیش از این گفته بود که هدف آن فروش ۸۰ درصدی خودروهای کاملا برقی تا سال ۲۰۳۰ است.

به گزارش مجله ماشین، شرکت خودروسازی لوکس پورشه روز دوشنبه اعلام کرد که انتظار دارد گذر به سمت خودروهای برقی بیشتر از آنچه تصور می‌کرد طول بکشد. این شرکت پیش از این گفته بود که هدف آن فروش ۸۰ درصدی خودروهای کاملا برقی تا سال ۲۰۳۰ است.

پورشه اکنون با گره زدن صریح این هدف به تقاضای مشتری و تحولات بخش حمل و نقل برقی، آن را تعدیل کرده است. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها در صورتی که این عوامل ایجاب کنند، می‌تواند به هدف ۸۰ درصدی دست یابد.

پورشه در بیانیه خود گفت: گذر به سمت خودروهای برقی بیشتر از آنچه پنج سال پیش تصور می‌کردیم طول می‌کشد.

«استراتژی محصول ما به گونه‌ای تنظیم شده است که می‌توانیم در سال ۲۰۳۰ بیش از ۸۰ درصد از خودروهای خود را به صورت کاملا برقی تحویل دهیم – این امر به تقاضای مشتری و توسعه‌ی حمل و نقل برقی بستگی دارد.»

مدیران شرکت‌های خودروسازی از مرسدس‌بنز تا رنو در ماه‌های اخیر هشدار داده‌اند که اهدافی که در سال‌های اخیر برای فروش کامل خودروهای برقی در دهه آینده تعیین کرده‌اند، بسیار بلندپروازانه بوده است چرا که مشتریان همچنان برای کنار گذاشتن خودروهای بنزینی تردید دارند.

پورشه که امسال تاکنون با فروش پایین خودروهای برقی دست و پنجه نرم می‌کند، بر اختلاف بازارهای کلیدی خود در جذب خودروهای برقی تأکید کرد. تقاضا در چین بسیار جلوتر است، در اروپا کندتر است و در ایالات متحده پراکنده است.

پورشه با اشاره به ادامه توسعه هر دو نوع خودروی احتراق داخلی و برقی گفت: «ستراتژی دوگانه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×