جمعه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن
اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن

معرفی اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن

۱۴۰۳-۰۵-۰۲ زمان مطالعه: 3 دقیقه

اینفینیتی QX60 مدل 2025 با افزودن پکیج بلک ادیشن، موتور کم‌مصرف‌تر و تجهیزات اضافی در مدل محبوب لوکس، برای خانواده‌هایی که به دنبال یک کراس‌اوور سه ردیفه شیک و لوکس هستند، یک انتخاب جسورانه است. اینفینیتی QX60 مدل 2025 با قیمت پایه 50200 دلار وارد نمایشگاه‌ها می‌شود.

به گزارش مجله ماشین، اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۵ به خریداران امکان انتخاب از بین چهار مدل جذاب را می‌دهد که هر کدام می‌توانند به صورت اختیاری به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند اینفینیتی (استاندارد در مدل AUTOGRAPH) مجهز شوند. برای اطمینان بیشتر، هر QX60 به یک مجموعه استاندارد فناوری ایمنی فعال از جمله ترمز اضطراری جلو با تشخیص عابر پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار نقطه کور، هشدار خروج از خط و دستیار نور بالا مجهز است.

از ویژگی‌های جدید این مدل، تمامی مدل‌های QX60 اکنون دارای طراحی جدید ریموت کنترل با قابلیت باز کردن قفل با نزدیک شدن و قفل کردن با دور شدن هستند. در صورت فعال بودن، این ویژگی به صورت خودکار خودرو را قفل یا باز می‌کند، بسته به اینکه فردی با ریموت کنترل به QX60 نزدیک یا از آن دور شود.

اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن
نمای عقب اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن

اینفینیتی QX60 PURE مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۵۰۲۰۰ دلار (۵۲۲۰۰ دلار با چهار چرخ محرک) عرضه می‌شود و شامل لیست سخاوتمندانه‌ای از تجهیزات از جمله صندلی‌های چرمی ردیف اول و دوم، صندلی‌های جلو گرم‌کن، فرمان گرم‌شونده و چرم‌پوش، کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه‌ای و اینفینیتی اینتاچ™ با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو، اپل کارپلی بی‌سیم، رادیو سیریوس‌ام و نه بلندگو است.

با ارتقا به مدل QX60 لوکس (۵۶۸۰۰ دلار یا ۵۸۸۰۰ دلار با چهار چرخ محرک)، جذابیت این خودرو با افزودن رینگ‌های ۲۰ اینچی، نمایشگر دینامیک اینفینیتی ۱۲.۳ اینچی، استارت از راه دور، پروپایلوت دستیار با ناوی‌لینک، مانیتور دید محیطی با تشخیص جسم متحرک، صندلی‌های جلو با تهویه مطبوع، صندلی‌های ردیف دوم گرم‌کن و موارد دیگر افزایش می‌یابد. سیستم صوتی ۱۷ بلندگوی Bose Performance به عنوان استاندارد جدید در مدل لوکس ارائه می‌شود.

برای ۱۹۰۰ دلار اضافی، مدل لوکس می‌تواند به پکیج بلک ادیشن مجهز شود. این پکیج ظاهر QX60 را با رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق، به علاوه ریل‌های سقف مشکی براق، قاب جلوپنجره و نشان‌های بیرونی مشکی براق بهبود می‌بخشد. نشان روشن اینفینیتی در جلوپنجره توسط تزئینات کروم روشن احاطه شده است که مکمل رکاب‌های روشن و نور خوشامدگویی است. سقف داخلی مشکی، طراحی بلک ادیشن را در داخل کابین تکمیل می‌کند؛ در خارج، مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی معدنی، سفید باشکوه یا خاکستری بندری جدید برای سال ۲۰۲۵ انتخاب کنند.

اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن
کابین اینفینیتی QX60 نسخه بلک ادیشن

اینفینیتی QX60 SENSORY مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۵۹۱۰۰ دلار (۶۱۱۰۰ دلار با چهار چرخ محرک) عرضه می‌شود و با افزودن صندلی‌های جلو ماساژور، رکاب‌های روشن، درب عقب برقی با حرکت سنسوری، تزئینات داخلی چوب افرا با منافذ باز و نور محیطی داخلی بهبود یافته، بر مدل لوکس مجهز تکیه می‌کند.

به عنوان نهایت بیان QX60، مدل AUTOGRAPH (66150 دلار، منحصراً با چهار چرخ محرک) با صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین برای ردیف اول و دوم، با دوخت کیلویی، سوراخ‌دار و کنتراست، لذت‌بخش است. این خودرو به صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم به عنوان استاندارد و همچنین نمایشگر سربالایی و آینه دید عقب هوشمند که دید کمتر مانعی را در پشت خودرو فراهم می‌کند، مجهز است. برای آماده‌سازی برای مشتریانی که تمایل به یدک‌کشی دارند، QX60 AUTOGRAPH همچنین به گیرنده و مهار قلاب یدک‌کشی مجهز شده است. تمام مدل‌های QX60 مدل ۲۰۲۵ با تجهیزات مناسب دارای ظرفیت یدک‌کشی تا ۶۰۰۰ پوند هستند.

گالری تصاویر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×