یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورویا و BYD: اتحاد آسیایی برای فتح بازار اروپا
فورویا و BYD: اتحاد آسیایی برای فتح بازار اروپا

فورویا و BYD: اتحاد آسیایی برای فتح بازار اروپا

۱۴۰۳-۰۵-۰۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فورویا، هفتمین تامین‌کننده بزرگ قطعات خودرو در جهان، اعلام کرد که مشارکت خود با BYD، متخصص باتری و خودروساز چینی، را برای اولین بار به اروپا خواهد آورد.

به گزارش مجله ماشین، این شرکت‌ها در کارخانه جدید BYD در مجارستان با هم همکاری خواهند کرد که درواقع گسترش مشارکت فعلی آن‌ها در آسیاست.

پاتریک کولر، مدیرعامل فورویا در بیانیه‌ای گفت: همکاری ما در آسیا به دستاوردهای قابل توجهی منجر شده است و ما مطمئن هستیم که این گسترش، نوآوری و رشد بیشتری را در بازار اروپا به همراه خواهد داشت.

تولیدکنندگان قطعات خودرو مانند فورویا که تحت تأثیر کاهش فروش جهانی خودرو قرار گرفته‌اند، به دنبال این هستند تا از گسترش فعالیت خودروسازان چینی و تلاش آن‌ها برای به چالش کشیدن رقبای قدیمی در خاک خودشان، بهره‌مند شوند.

فورویا در حال حاضر از طریق هفت کارخانه مشترک در سراسر چین، قطعات داخلی، صندلی، لوازم الکترونیکی و نرم افزار خودرو را برای تولید خودروی آسیایی BYD تامین می‌کند. این سرمایه‌گذاری همچنین شامل یک مرکز تحقیق و توسعه اختصاصی در شنژن و یک کارخانه صندلی‌سازی جدید در تایلند است.

سخنگوی شرکت در پاسخ به سوالی در مورد مقیاس مشارکت در مجارستان و محصولاتی که فورویا عرضه خواهد کرد، از اظهار نظر خودداری کرد.

فورویا در ماه آوریل اعلام کرد که با خودروسازان چینی بیشتری که به دنبال راه‌اندازی فعالیت خود در اروپا هستند، گفتگو می‌کند و به دنبال کاهش وابستگی خود به BYD است؛ چرا که این خودروساز برای سه ماهه اول سال، ضعیف‌ترین رشد سود سه ماهه خود را از سال ۲۰۲۲ نشان داده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×