پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جیپ رنگید ویلیز ادیشن: ادای احترام به گذشته با امکانات مدرن
جیپ رنگید ویلیز ادیشن

جیپ رنگید ویلیز ادیشن: ادای احترام به گذشته با امکانات مدرن

۱۴۰۳-۰۵-۰۹ زمان مطالعه: 3 دقیقه 6

جیپ رنگید ویلیز ادیشن بر پایه تریم تریل‌هاوک بوده و دارای ارتقاهای آفرود و استایل منحصر به فرد است. تعداد تولید این نسخه محدود به ۵۰۰ واحد است و قیمت آن بالاتر از تریل‌هاوک استاندارد می‌باشد.

به گزارش مجله ماشین، جیپ نسخه جدیدی از رنگید را برای بازار برزیل معرفی کرده است. در حالی که طراحی داخلی و خارجی تغییر نکرده، یک نسخه ویژه به نام جیپ رنگید ویلیز ادیشن به آن افزوده شده است. این نسخه ویژه بر پایه تریم تریل‌هاوک بوده و به تم نوستالژیک و چندین امکانات انحصاری مجهز شده است.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن
جیپ رنگید ویلیز ادیشن

همانطور که می‌توان مشاهده کرد، این نسخه ویژه جدید از جیپ CJ ویلیز کلاسیک الهام گرفته شده و دارای دکال‌هایی بر روی کاپوت، گلگیرهای جلو و ستون‌های D است. این مدل در شش رنگ مختلف ارائه می‌شود که شامل رنگ سبز اختصاصی ریکان نیز می‌شود.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن
نمای عقب جیپ رنگید ویلیز ادیشن

سقف و ستون‌های A به رنگ مشکی درآمده‌اند که با چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی پنج پره مجهز به تایرهای آل‌ترین پلاس اسکورپین هماهنگ است.

تغییرات داخلی شامل برجسته‌سازی نام ویلیز بر روی صندلی‌های چرمی، نوارهای کناری و سانروف استاندارد است. به عنوان یک نسخه مشتق شده از تریل‌هاوک، نسخه ویژه ویلیز دارای سیستم تعلیق بلندتر، سیستم ۴×۴ با قفل دیفرانسیل الکترونیکی، حالت پایین و انتخاب‌گر زمین می‌باشد.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن
جیپ رنگید ویلیز ادیشن

از زمان عرضه جیپ رنگید با فیس‌لیفت در سال ۲۰۲۲، مدل مخصوص بازار برزیل تنها با موتور توربوشارژ ۱.۳ لیتری بنزینی با توان ۱۸۵ اسب بخار (۱۳۶ کیلووات / ۱۸۷ اسب بخار متریک) و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر (۱۹۹ پوند-فوت) عرضه می‌شود.

هر دو تریم تریل‌هاوک و ویلیز دارای گیربکس اتوماتیک نه سرعته هستند که قدرت را به چهار چرخ انتقال می‌دهد.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن با برند ویلیز چیز جدیدی نیست؛ یک نسخه ویژه مشابه برای مدل سال ۲۰۱۹ معرفی شد. آن نسخه بر پایه مدل دیزلی Longitude 2.0 4×۴ بود و به تعداد ۲۵۰ واحد برای بازار برزیل محدود شده بود.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن
جیپ رنگید ویلیز ادیشن

نسخه ۲۰۲۵ جیپ جیپ رنگید ویلیز ادیشن ویلیز به تعداد ۵۰۰ واحد محدود شده است، که آن را کمتر انحصاری از نسخه قبلی خود می‌کند. قیمت این مدل از ۳۱,۷۹۵ دلار آغاز می‌شود که ۱,۰۶۰ دلار بیشتر از تریل‌هاوک است. امسال، جیپ قیمت برخی از تریم‌های جیپ رنگید  را در برزیل کاهش داده است، هرچند این کاهش با کاهش تجهیزات استاندارد همراه بوده است.

جیپ رنگید ویلیز ادیشن
نمای جانبی جیپ رنگید ویلیز ادیشن

با وجود فیس‌لیفت‌ها و به‌روزرسانی‌های مدل سال، جیپ رنگید ویلیز ادیشن از سال ۲۰۱۴ در بازار حضور داشته است، بنابراین زمان برای جایگزینی آن فرا رسیده است. جیپ اخیراً تأیید کرده است که نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد و شامل گزینه‌ای با پیشرانه تمام برقی و قیمت شروع کمتر از ۲۵ هزار دلار در آمریکا خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×