پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رالی بین‌المللی جاده ابریشم وارد تهران شد
رالی بین‌المللی جاده ابریشم وارد تهران شد

رالی بین‌المللی جاده ابریشم وارد تهران شد

۱۴۰۳-۰۵-۲۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 7

 دومین دوره رالی بین‌المللی جاده ابریشم که از ترکیه آغاز شده بود، با حضور ۲۳ گردشگر از کشورهای مختلف، روز جمعه به تهران رسید. این رویداد که با حمایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می‌شود، با هدف معرفی جاذبه‌های ایران و تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری است.

به گزارش مجله ماشین، کاروان بین‌المللی رالی جاده ابریشم که از ترکیه آغاز کرده بود، با استقبال گرم ایرانیان وارد پایتخت کشور شد. این رویداد که با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ایران و همچنین تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری برگزار می‌شود، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شرکت‌کنندگان این رالی پس از عبور از کشورهای ترکیه و گذر از مرز بازرگان، با خودروهای کلاسیک خود وارد ایران شدند. آنها در مسیر خود از شهرهای مختلفی مانند تبریز، زنجان و قزوین عبور کرده و در نهایت به تهران رسیدند.

نادر سرین، سرپرست این گروه، با ابراز خوشحالی از حضور در ایران، از مهمان‌نوازی مردم ایران و زیبایی‌های طبیعی کشورمان تمجید کرد. وی همچنین بر اهمیت معرفی صحیح ایران به جهان و از بین بردن تصورات نادرست موجود تأکید کرد.

شرکت‌کنندگان این رالی پس از بازدید از تهران، به شهرهای شمالی ایران سفر خواهند کرد و در نهایت از طریق مرز باجگیران ایران را ترک خواهند کرد.

منبع: روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×