جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV: مینی ون جمع و جور
وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV

معرفی وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV: مینی ون جمع و جور

۱۴۰۳-۰۵-۲۱ زمان مطالعه: 3 دقیقه 3

تصاویر مینی ون جمع و جور وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV به عنوان بخشی از جدیدترین دسته بندی کاتالوگ‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شد. این خودروی جدید به یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری افزایش بردار با حداکثر قدرت ۷۳ کیلووات مجهز است.

به گزارش مجله ماشین، پیش از این، نسخه‌های بنزینی و تمام برقی وولینگ هونگ‌گوآنگ نیز معرفی شده بود. تخمین زده می‌شود که نسخه تمام برقی بردی حدود ۳۰۰ کیلومتر داشته باشد. قیمت رسمی راهنمای نسخه فعلی وولینگ هونگ‌گوآنگ بین ۴۶۵۰۰ تا ۶۰۹۰۰ یوان (۶۵۰۰ تا ۸۵۰۰ دلار) است.

نمای بیرونی وولینگ هونگ گوانگ EREV با نسخه‌های برقی و بنزینی هماهنگ است. هر سه نسخه برای سال ۲۰۲۵ دارای طراحی جدید ساده و مینیمالیستی هستند که تفاوت چشمگیری با مدل ۲۰۲۴ دارد. مدل جدید همچنین دارای شیشه جلو بزرگ‌تر نسبت به نسخه ۲۰۲۴ است.

معرفی وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV: مینی ون جمع و جور
نمای عقب وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV

بخش عقب نیز با چراغ‌های عقب چیده شده به صورت عمودی و در بزرگ طراحی مینیمالیستی را ادامه می‌دهد. در بزرگ عقب امکان بارگیری و تخلیه آسان بار را فراهم می‌کند. تنها از نمای عقب، تشخیص اینکه خودرو با بنزین، افزایش بردار یا برق خالص کار می‌کند تقریباً غیرممکن است.

از نظر اندازه بدنه، ابعاد وولینگ هونگ‌گوآنگ ۲۰۲۵ برابر با ۴۵۱۵/۱۷۲۵/۱۷۹۰ میلی‌متر با فاصله محوری ۲۸۵۰ میلی‌متر است. زیر کاپوت، وولینگ هونگ گوانگ دارای موتور ۱.۵ لیتری LBH از سایک تک است. حداکثر قدرت آن به ۷۳ کیلووات (۹۸ اسب بخار) می‌رسد. قدرت موتور برقی هنوز مشخص نشده است. در مورد بسته باتری، یک بسته LFP ۸.۵ کیلووات ساعتی است که توسط نینگفو نیو انرژی یا RPSK برای برد ۴۳ کیلومتری ساخته شده است.

وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV
وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV

وولینگ هونگ گوانگ یک مدل تاریخی برای صنعت خودروی چین است. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در ۱۰ سال اول حضور خود در بازار نزدیک به ۵ میلیون دستگاه فروخت. هونگ گوانگ برای شهرهای درجه دوم مانند هاربین و کونمینگ بازاریابی شد. این شهرها دارای بخش‌های بزرگ کسب و کار کوچک هستند که بازار هدف ایده‌آل این خودرو است.

وولینگ هونگ‌گوآنگ ۲۰۲۵ نشان‌دهنده تکامل دیگری برای این مدل است، زیرا نسل جدید برای اولین بار با نسخه‌های برقی عرضه می‌شود. وولینگ هونگ‌گوآنگ به عنوان یک مینی ون جمع و جور قرار گرفته است و مدل‌های فعلی نسخه‌های باربری و مسافربری را ارائه می‌دهند. وولینگ با وولینگ هونگ‌گوآنگ مینی EV کوچک موفق به فروش بیش از ۱.۱ میلیون دستگاه شده است. خواهیم دید که آیا آنها می‌توانند همین موفقیت را با این مدل جدید تکرار کنند.

جدول مشخصات وولینگ هونگ‌گوآنگ EREV

ویژگیمشخصات
طول / عرض / ارتفاع۴۵۱۵ / ۱۷۲۵ / ۱۷۹۰ میلی‌متر
فاصله بین دو محور۲۸۵۰ میلی‌متر
موتور بنزینی۱.۵ لیتری (LBH)
قدرت خروجی موتور بنزینی۷۳ کیلووات (۹۸ اسب بخار)
ظرفیت باتری۸.۵ کیلووات ساعت (LFP)
برد الکتریکی۴۳ کیلومتر
مدل خودروMPV کامپکت (مدل ۲۰۲۵)

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×