چهارشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ناترازی خودرو معضلی که وزیر پیشنهادی صمت به دنبال حل آن است
ناترازی خودرو معضلی که وزیر پیشنهادی صمت به دنبال حل آن است

ناترازی خودرو معضلی که وزیر پیشنهادی صمت به دنبال حل آن است

۱۴۰۳-۰۵-۲۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن، سید جواد حسینی‌کیا، نائب رئیس این کمیسیون، به بررسی نشست با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت. او در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد که در این جلسه، موضوع خودرو و ناترازی در عرضه و تقاضا مورد بحث قرار گرفت. به گفته حسینی‌کیا، محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت، تأکید کرد که باید این ناترازی برطرف شود و قیمت‌ها به‌طور مناسب تعیین گردد.

نماینده مردم سنقر در مجلس همچنین اظهار داشت که وزیر پیشنهادی معتقد است برای تنظیم بازار خودرو باید از واردات استفاده کرد تا هم نیاز مصرف‌کنندگان تأمین شود و هم تولیدکنندگان متضرر نشوند.

حسینی‌کیا در ادامه افزود که آقای اتابک بر لزوم تقویت زنجیره تولید در حوزه معدن تأکید کرد و با توجه به اینکه عمق اکتشاف در حال حاضر حدود ۵۰۰ متر است، بر انجام اقدامات لازم برای بهره‌برداری بهینه از ذخایر موجود تأکید داشت.

وی اضافه کرد که وزیر پیشنهادی صمت بر این باور است که آزادسازی قیمت خودرو در شرایط فعلی، به دلیل التهابات موجود، نباید به‌یک‌باره انجام شود و باید به‌تدریج پیش برود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطرنشان کرد که هنوز تصمیم نهایی کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی صمت اتخاذ نشده است و جلسه دیگری در این باره برگزار خواهد شد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×