جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵: عکس‌های جاسوسی منتشر شد
تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵

معرفی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵: عکس‌های جاسوسی منتشر شد

۱۴۰۳-۰۵-۲۳ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

عکس‌های جاسوسی از نسخه فیس‌لیفت شده اوپل موکا با پوشش استتاری بسیار کم منتشر شده است که نشان‌دهنده تغییرات ظاهری جزئی در این خودرو است.

به گزارش مجله ماشین، اوپل موکا که در سال ۲۰۲۰ با زبان طراحی جدید این شرکت معرفی شد، پس از چهار سال آماده دریافت به‌روزرسانی میان‌دوره است تا همچنان در بخش شلوغ شاسی‌بلندهای زیرکامپکت اروپا رقابتی باقی بماند.

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که طراحان اوپل تغییرات زیادی در ظاهر تیز موکا ایجاد نکرده‌اند و تشخیص تغییرات کار دشواری است. در قسمت جلو، ورودی‌های هوا در سپر طراحی جدیدی پیدا کرده‌اند که با پوشش‌های استتاری کوچک پنهان شده‌اند. قسمت بدون پوشش دارای ورودی بالایی لبخندمانند و اسپلیتر برجسته‌تر همرنگ بدنه زیر ورودی پایینی باریک‌تر است.

تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵
نمای عقب تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵

اگرچه در نگاه اول دیده نمی‌شود، اما گرافیک چراغ‌های جلو و عقب LED دارای شیارهای افقی جدیدی است که در عین حفظ امضای نوری مشابه، بخشی از تم طراحی «قطب‌نمای اوپل» را تشکیل می‌دهد. در قسمت عقب، نشان اوپل به‌روز شده و حروف موکا پوشانده شده است، در حالی که سپر عقب بدون تغییر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: بررسی اوپل موکا پرشیا خودرو

در داخل خودرو، مهم‌ترین تغییر فرمان تخت جدید است که موکا را هم‌تراز با مدل‌های کاملاً جدید فرانترا و گراندلند قرار می‌دهد. بقیه داشبورد و همچنین کابین دیجیتالی درون پنل منحنی تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵
فضای داخل تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵

انتظار نمی‌رود اوپل تغییرات زیادی در زیر بدنه ایجاد کند، زیرا این شاسی‌بلند زیرکامپکت از قبل موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری هیبرید ملایم استلانتیس با قدرت ۱۳۴ اسب بخار (۱۰۰ کیلووات / ۱۳۶ اسب بخار) از پیشرانه احتراق داخلی و ۲۸ اسب بخار (۲۱ کیلووات / ۲۹ اسب بخار) دیگر از یک موتور برقی نصب شده در گیربکس دو کلاچه شش سرعته به ارث برده است.

معرفی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵: عکس‌های جاسوسی منتشر شد
تصاویر جاسوسی اوپل موکا مدل ۲۰۲۵

مشخص نیست که آیا اوپل گزینه تمام بنزینی را حفظ خواهد کرد یا خیر، اما هیبرید ملایم و برقی قطعی به نظر می‌رسد. مهندسان اوپل همچنین می‌توانند تنظیمات سیستم تعلیق شاسی‌بلند زیرکامپکت را با الهام از سه‌قلوهای نزدیک به هم فیات ۶۰۰، جیپ اونیجر و آلفا رومئو جونیور به‌روز کنند.

انتظار می‌رود اوپل موکا فیس‌لیفت شده در اوایل سال آینده در اروپا عرضه شود. با توجه به محدوده فعلی، موکا علی‌رغم کوچکتر بودن، گران‌تر از فرانترا خانوادگی خواهد بود.

جدول مشخصات اوپل موکا مدل ۲۰۲۵

مشخصات اصلیجزئیات
موتور۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با ۱۳۴ اسب بخار (۱۰۰ کیلووات / ۱۳۶ اسب بخار)
گیربکس۶ دنده اتوماتیک دوکلاچه (DCT)
نوع هیبریدمایلد هیبرید (Mild-Hybrid) با موتور الکتریکی ۲۸ اسب بخار (۲۱ کیلووات)
نوع سوختبنزینی و الکتریکی
ویژگی‌های داخلیفرمان تخت جدید، کابین دیجیتال با پنل خمیده
به‌روزرسانی‌های ظاهریتغییرات جزئی در جلوپنجره و چراغ‌های LED
عرضهاوایل سال ۲۰۲۵ در اروپا فعلا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×