دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس به دنبال جبران خسارت آتش‌سوزی
مرسدس به دنبال جبران خسارت آتش‌سوزی

مرسدس به دنبال جبران خسارت آتش‌سوزی

۱۴۰۳-۰۵-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل مرسدس‌بنز در کره جنوبی قرار است امروز با ساکنان یک مجتمع آپارتمانی که بر اثر آتش‌سوزی ناشی از یکی از خودروهای برقی (EV) این شرکت آسیب دیده است، دیدار کند. این آتش‌سوزی که بیش از هشت ساعت به طول انجامید، نگرانی‌های ایمنی عمومی را افزایش داده است.

به گزارش مجله ماشین، شرکت مرسدس‌بنز اعلام کرد ماتیاس فایتل، مدیرعامل مرسدس‌بنز کره، جلسه‌ای پشت درهای بسته با ساکنان این آپارتمان در شهر اینچئون، واقع در غرب سئول، برگزار خواهد کرد. جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نشده است.

به نظر می‌رسد آتش‌سوزی، به طور ناگهانی در یک خودروی برقی مرسدس‌بنز که از باتری‌های Farasis Energy (688567.SS) استفاده می‌کرد، آغاز شد. این خودرو در پارکینگ زیرزمینی مجتمع آپارتمانی پارک شده بود و در اثر آتش‌سوزی ۱۴۰ خودرو آسیب دیده یا نابود شدند.

این آتش‌سوزی همچنین برخی از ساکنان آپارتمان را به دلیل آسیب به ساختمان، مجبور به نقل مکان به پناهگاه‌ها کرد.

تصاویر منتشر شده از خودروهای تخریب شده در این آتش‌سوزی که تنها اسکلت فلزی آنها در پارکینگ باقی مانده، نگرانی‌های مصرف‌کنندگان را در مورد خودروهای برقی افزایش داده است. این نگرانی به ویژه با توجه به تراکم بالای جمعیت کره جنوبی که بسیاری از آن‌ها در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و اغلب پارکینگ‌هایی در زیر ساختمان دارند، تشدید می‌شود.

در پی این حادثه، مقامات دولتی این هفته جلسات متعددی برگزار کردند تا اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع چنین آتش‌سوزی‌هایی تدوین کنند.

مرسدس‌بنز کره پیش از این اعلام کرده بود که برای تعیین علت آتش‌سوزی با مقامات همکاری می‌کند و قصد دارد برای مالکان خودروهای برقی، بازرسی رایگان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×