دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی هایپرکار ناران با ۱۰۴۸ اسب بخار قدرت
هایپرکار ناران

معرفی هایپرکار ناران با ۱۰۴۸ اسب بخار قدرت

۱۴۰۳-۰۵-۲۴ زمان مطالعه: 3 دقیقه 3

ناران اتوموتیو در حال آماده‌سازی برای نمایش یک نمونه اولیه هایپرکار در نمایشگاه سالن پریو است. هایپرکار ناران این کوپه چهارنفره به یک موتور V8 پنج لیتری دو توربوشارژر با 1048 اسب بخار و 1035 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. این شرکت ادعا می‌کند که این هایپرکار چهارچرخ محرک، «سریع‌ترین چهارنفره غیر برقی جهان» خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، ناران اتوموتیو در سال ۲۰۲۰ وارد صحنه شد، اما به سرعت از کانون توجه دور شد. با این حال، آن‌ها همچنان فعال هستند و یک نمونه اولیه هایپرکار در اواخر این ماه در نمایشگاه سالن پریو به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حالی که این شرکت تا حد زیادی در سایه بوده است، جزئیاتی درباره هایپرکار ناران در ماه ژوئن منتشر شد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که امیر ناران ، بنیانگذار، با جوین وونگ از شرکت طراحی WYN برای ایجاد سبک مسابقه‌ای خودرو همکاری کرده است. اگرچه ممکن است نام وونگ برای شما آشنا نباشد، اما او روی د توماسو P72 و آپولو اینتنسا اموزیونه کار کرده است.

هایپرکار ناران
هایپرکار ناران

جزئیات کمی مبهم است، اما این خودرو یک کوپه تهاجمی و تیز است که دارای کاپوت تهویه شده، اسپلیتر جلوی برجسته و واحدهای روشنایی متمایز است. ما همچنین می‌توانیم دامن‌های جانبی اسپرت، بال عقب برجسته و چرخ‌های کربن هیبریدی را ببینیم که توسط سیستم ترمز سرامیکی کربنی پشتیبانی می‌شوند. این شرکت همچنین اعلام کرد که این مدل دارای پنل‌های بدنه کامپوزیتی و همچنین «پوسته‌های لولایی در هر انتها» است.

ناران هنوز تصاویری از فضای داخلی منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که مشتریان می‌توانند انتظار چرم ممتاز و همچنین لهجه‌های آلومینیومی بیلید CNC را داشته باشند. با این حال، کابین به شدت قابل تنظیم خواهد بود و این شرکت گفته است که درخواست‌های اولیه شامل همه چیز از ترکیب سنگ مرمر و گرانیت تا ورق طلا بوده است.

هایپرکار ناران
هایپرکار ناران

قدرت از یک موتور V8 پنج لیتری دو توربوشارژر تامین می‌شود که گفته می‌شود ۱۰۴۸ اسب بخار (۷۸۱ کیلووات) و ۱۰۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک «گیربکس سفارشی» و یک سیستم چهارچرخ محرک متصل است که ظاهراً می‌تواند برای بازگشت به چرخ‌های عقب غیرفعال شود.

این شرکت می‌گوید این تنظیمات به کوپه اجازه می‌دهد تا در ۲.۳ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت و در ۱۶.۵ ثانیه از صفر به ۳۲۲ کیلومتر در ساعت برسد. آن‌ها ادعا کردند که این مدل «سریع‌ترین چهارنفره غیر برقی جهان» خواهد بود.

جزئیات بیشتر محدود است، اما این شرکت گفت که این مدل دارای فرمان هیدرولیکی، کمک‌فنرهای قابل تنظیم چهارطرفه و سیستم تعلیق دوبل جناغی خواهد بود. ناران همچنین به یک «پکیج آیرودینامیکی الهام گرفته از پیست مسابقه» اشاره کرد که ظاهراً ۱۳۷۷ کیلوگرم نیروی پایین‌بر تولید می‌کند.

تولید به ۳۹ دستگاه محدود شده است و قیمت از ۲ میلیون یورو شروع می‌شود که در نرخ‌های فعلی ارز تقریباً ۲.۲ میلیون دلار است. این شرکت در حال حاضر سپرده‌های ۳۵۰ هزار یورو یا ۳۰۰ هزار پوند را می‌پذیرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×