دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فراخوان ۱.۳۶ میلیون خودرو ب‌ام‌و در چین به دلیل مشکلات کیسه هوا
فراخوان 1.36 میلیون خودرو ب‌ام‌و در چین به دلیل مشکلات کیسه هوا

فراخوان ۱.۳۶ میلیون خودرو ب‌ام‌و در چین به دلیل مشکلات کیسه هوا

۱۴۰۳-۰۵-۲۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودروساز آلمانی ب‌ام‌و  و شرکت مشترک آن تصمیم به فراخوان ۱.۳۶ میلیون خودروی تولید داخلی و وارداتی در چین به دلیل خطرات احتمالی مربوط به کیسه هوای تاکاتا گرفته‌اند، به گفته مقام‌های نظارتی بازار چین در روز جمعه.

فراخوان‌ها که بلافاصله اجرایی خواهند شد، شامل مدل‌های تولید شده از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ است، به گفته اداره دولتی نظارت بر بازار چین.

ب‌ام‌و بریلیانس اتوموتیو، شرکت مشترک مستقر در شمال شرق چین، ۵۹۸,۴۹۶ خودروی تولید چین را فراخوان خواهد کرد، در حالی که ب‌ام‌و چین اتومبیل تریدینگ ۷۵۹,۴۴۸ خودروی وارداتی را فراخوان خواهد کرد، به گفته مقام‌های نظارتی.

برای خودروهایی که پس از بازرسی نقص آنها تأیید شده است، ب‌ام‌و کیسه هوای جلوی راننده را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد تا خطرات ایمنی برطرف شود، بر اساس بیانیه.

فراخوان به خودروهای ب‌ام‌و که توسط مالکان خودرو تغییرات فرمان داشته‌اند و ممکن است کیسه‌های هوای معیوب تاکاتا نصب شده باشد، اختصاص دارد.

این خودروساز آلمانی همچنین در ماه ژوئیه در ایالات متحده ۳۹۴,۰۰۰ خودرو را به دلیل مشکل در بادکننده‌های کیسه هوا تاکاتا که ممکن است باعث آسیب‌های جدی یا کشنده شود، فراخوان کرد.

ب‌ام‌و چین به درخواست‌های فوری برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×