پنجشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی چری تیگو ۷ اسپرت: شبیه یک لندرور به نمایندگی‌ها رسید
چری تیگو ۷ اسپرت

معرفی چری تیگو ۷ اسپرت: شبیه یک لندرور به نمایندگی‌ها رسید

۱۴۰۳-۰۵-۳۱ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

آخرین محصول چری تیگو ۷ اسپرت است که ظاهراً شبیه یک لندرور است. رسانه‌های چینی می‌گویند که این خودرو در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و در حال حاضر در نمایندگی‌ها دیده شده است.

به گزارش مجله ماشین، جایی که چری تیگو ۷ اسپرت بیشترین شباهت را به یک لندرور دارد، در جلو است. جلوپنجره مشبک تقریباً می‌تواند مستقیماً از روی خودرو آف‌رود بریتانیایی باشد، که با طراحی ورودی هوا و سپر باریک و صفحه محافظ بیشتر می‌شود. چراغ‌های روشنایی روز نیز مشابه چراغ‌های رنجروور ایووک هستند.

چری تیگو ۷ اسپرت
چری تیگو ۷ اسپرت

اگرچه آن را چری تیگو ۷ می‌نامند، اما نسخه اسپرت ارتباط چندانی با سایر خودروهای حامل نام تیگو ۷ ندارد، بلکه بسیار شبیه چری تانسو ۰۶ است که در خارج از کشور با نام جاکو جی۷ شناخته می‌شود. از آخرین اطلاعات لیست شده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات، می‌توانیم ببینیم که چری تانسو ۰۶ طراحی جلویی مشابهی را به عنوان یک گزینه برای تیگو ۷ اسپرت ارائه می‌دهد.

در طرفین، دو خودرو بسیار شبیه هم هستند، با دستگیره‌های مخفی در و ریل‌های سقف. با این حال، تیگو ۷ اسپرت بیشتر به کاربران شهری هدف گرفته شده است، در حالی که تانسو ۰۶ تصویر بیشتری از فضای باز دارد. علی‌رغم تمرکز شهری بیشتر تیگو ۷ اسپرت، محفظه نگهداری بین ستون‌های C و D در سمت چپ خودرو نصب شده است.

معرفی چری تیگو ۷ اسپرت: شبیه یک لندرور به نمایندگی‌ها رسید
چری تیگو ۷ اسپرت

در داخل، دو خودرو تقریباً یکسان هستند. چری تیگو ۷ اسپرت دارای یک پنل ابزار شناور و یک صفحه بزرگ اطلاعات سرگرمی، همراه با یک انتخاب کننده درایو حجیم و تهویه هوای عبوری است.

جزئیات پیشرانه برای چری تیگو ۷ اسپرت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این خودرو از همان تنظیمات تانسو ۰۶ استفاده کند. این بدان معنی است که دارای یک موتور توربوشارژ ۱.۶ T با حداکثر توان ۱۴۵ کیلووات و گشتاور تا ۲۹۰ نیوتن متر خواهد بود. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه مرطوب مطابقت دارد. قیمت‌ها انتظار می‌رود که در حدود ۱۰۰۰۰۰ یوان (۱۴۰۰۰ دلار آمریکا) باشد.

لازم به ذکر است که چری شریک سرمایه‌گذاری مشترک جگوار لندرور در چین است.

معرفی چری تیگو ۷ اسپرت: شبیه یک لندرور به نمایندگی‌ها رسید
چری تیگو ۷ اسپرت

جدول مشخصات چری تیگو ۷ اسپرت

مشخصهجزئیات
مدلChery Tiggo 7 Sport
طراحی ظاهریشبیه به Land Rover
گرillطراحی مشابه Range Rover Evoque
مصرف‌کنندهتمرکز بیشتر بر روی استفاده شهری
طراحی داخلیداشبورد شناور، صفحه نمایش بزرگ، و سیستم تهویه مطبوع
موتور۱.۶ T توربوشارژ
قدرت۱۴۵ کیلووات
گشتاورتا ۲۹۰ نیوتن‌متر
گیربکس۷ سرعته دو کلاچه تر
قیمت پیش‌بینی‌شدهحدود ۱۰۰,۰۰۰ یوان (۱۴,۰۰۰ دلار)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.25

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×