پنجشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی ام جی ZS نسل دوم: هیبریدی، اسپرت و متفاوت
ام جی ZS نسل دوم

معرفی ام جی ZS نسل دوم: هیبریدی، اسپرت و متفاوت

۱۴۰۳-۰۶-۰۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 6

SAIC تصاویری از ام جی ZS نسل دوم را منتشر کرده است که به صورت تمام هیبریدی خواهد بود و در 28 آگوست در اروپا و استرالیا معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو در ماه اکتبر به بازارهای بین‌المللی عرضه شود.

به گزارش مجله ماشین، برخلاف نسل اول ZS که به صورت بنزینی یا برقی عرضه می‌شد، نسل دوم تنها به صورت هیبریدی در دسترس خواهد بود. نسخه برقی ZS احتمالا با MG S5 جایگزین خواهد شد که قبلاً در اروپا تست شده است.

از تصاویر منتشر شده می‌توان دید که طراحی جلوی خودرو شباهت زیادی به MG 3 دارد که اوایل امسال معرفی شد. ZS با استفاده از زبان طراحی جدید MG، دارای جلوپنجره بزرگ و یک قاب دهانی تهاجمی است. شکل چراغ‌های جلو نیز بسیار شبیه به MG 3 است. از نظر جانبی، ZS نسل دوم شباهت زیادی به نسل اول دارد. با این حال، با توجه به سن نسل اول که تولید آن در سال ۲۰۱۷ آغاز شده است، بعید است که نسل جدید تنها یک فیس‌لیفت گسترده از نسل قبلی باشد. در قسمت عقب، چراغ‌های عقب مشابه MG 3 هستند و واحدهای LED که در شب نورپردازی متمایزی به خودرو می‌دهند. لوله‌های اگزوز به صورت دو محفظه ذوزنقه‌ای در گلگیر عقب ادغام شده‌اند. این خودرو دارای پهلوهای عضلانی و یک اسپویلر است که خط سقف را کامل می‌کند و ظاهری اسپرت به آن می‌دهد.

ام جی ZS نسل دوم
ام جی ZS نسل دوم

اگرچه هنوز مشخص نیست که پیشرانه چه خواهد بود، با توجه به رابطه بین ZS نسل دوم و MG 3 می‌توان انتظار داشت که خودرو جدید از تنظیمات مشابه استفاده کند. این بدان معنی است که سیستم هیبریدی مبتنی بر یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری خواهد بود که حداکثر توان ۷۵ کیلووات و حداکثر ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. موتور برقی حداکثر ۱۰۰ کیلووات توان و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را فراهم می‌کند که در مجموع حداکثر ۱۴۳ کیلووات و ۴۲۵ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. باتری با ظرفیت ۱.۸۳ کیلووات ساعت نیز احتمالاً حفظ خواهد شد.

این جدیدترین مدلی است که نشان دهنده تفاوت روزافزون بین خودروهای MG که در چین فروخته می‌شوند و خودروهایی است که در خارج از کشور فروخته می‌شود. در ابتدا، این فقط یک مورد از مدل‌های MG در خارج از کشور بود که نسخه‌های تغییر نام داده شده از خودروهای برندهای مختلف SAIC در چین بودند. یکی از بهترین مثال‌ها MG5 در اروپا است که یک نسخه تغییر نام داده شده از Roewe Ei5 در چین است. با این حال، در سال‌های اخیر، این تغییر کرده است و خودروهای MG موجود در اروپا در چین در دسترس نیستند. این اولین بار با MG 3 سوپر مینی نسل دوم مشاهده شد که هنوز در چین عرضه نشده است و همچنین با MG HS نسل دوم که در چین فروخته نمی‌شود. به نظر می‌رسد MG ZS نسل دوم نیز به این لیست خواهد پیوست.

SAIC امیدوار است که MG ZS هیبریدی جدید بتواند به کاهش سریع فروش محصولات برند خود کمک کند.

گالری تصاویر ام جی ZS نسل دوم

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×