جمعه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی نیسان X-Trail N-Trek : مخصوص بازار استرالیا
نیسان X-Trail N-Trek

معرفی نیسان X-Trail N-Trek : مخصوص بازار استرالیا

۱۴۰۳-۰۶-۰۳ زمان مطالعه: 3 دقیقه 6

نیسان خانواده X-Trail خود را در استرالیا گسترش داده است. مدل جدید با نام X-Trail N-Trek معرفی شده و در بالاترین سطح این خانواده قرار می‌گیرد. این مدل دارای چندین نوآوری بوده و اکنون با ظرفیت پنج یا هفت نفر قابل خریداری است تا به مالکان "اعتماد بیشتری برای رفتن به مسیرهای سخت" بدهد.

به گزارش مجله ماشین، X-Trail N-Trek 2024 بر پایه مدل ST-L ساخته شده و به لطف عدم وجود کروم روی جلوپنجره، که ظاهری سیاه دارد، به راحتی قابل تشخیص است. این تم در دستگیره‌های در، ریل‌های سقف و کاپ‌های آینه‌های جانبی نیز ادامه دارد. قسمت پایین سپر دارای رنگ گان‌متال و طراحی متفاوتی بوده و خودرو روی رینگ‌های منحصر به فرد ۱۸ اینچی با ظاهر سیاه و نقره‌ای سوار می‌شود.

نیسان X-Trail N-Trek
نیسان X-Trail N-Trek

در داخل کابین، آخرین عضو این خانواده دارای صندلی‌های چرمی با مقاومت در برابر آب است. همچنین دارای دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، یک نمایشگر هدآپ ۱۰.۸ اینچی و سایه‌بان‌های داخلی درب عقب است. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم صوتی شش بلندگو، رادیو دیجیتال، چهار پورت USB، دو خروجی ۱۲ ولت، کنترل آب و هوای دوگانه، شیشه‌های عقب حریم خصوصی، دریچه‌های تهویه هوای ردیف دوم و غیره اشاره کرد.

نیسان X-Trail N-Trek
نیسان X-Trail N-Trek

از آنجا که در مورد تجهیزات صحبت می‌کنیم، ممکن است همچنین به موارد دیگری مانند چراغ‌های بیرونی LED، چراغ‌های راهنما در آینه‌های جانبی، برف پاک کن‌های جلو حسگر باران، چراغ‌های جلو حسگر تاریکی، آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی با تا شدن و گرم شدن برقی، آینه دید عقب خودکار، فرمان چرمی، صندلی‌های جلو قابل تنظیم برقی با گرمکن و موارد دیگر نیز اشاره کنیم.

نیسان X-Trail N-Trek
نیسان X-Trail N-Trek

نیسان X-Trail N-Trek 2024 همچنین دارای سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین عقب، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، ترمز اضطراری، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از خط، مداخله خط، هشدار راننده، کروز کنترل هوشمند، تشخیص علائم ترافیکی، کنترل واژگونی تریلر و سایر ویژگی‌های ایمنی است.

گزینه‌های رنگ خارجی شامل Champagne Silver، Gun Metallic، Diamond Black و Ceramic Grey هستند. اینها رنگ‌های تک‌رنگ هستند و مشتریان می‌توانند در صورت انتخاب Champagne Silver، Ivory Pearl یا Ceramic Gray، ظاهر دو رنگ با سقف سیاه را نیز انتخاب کنند.

نیسان X-Trail N-Trek
نیسان X-Trail N-Trek

نیروی این خودرو از یک موتور بنزینی ۲.۵ لیتری تأمین می‌شود که ۱۳۵ کیلووات (۱۸۴ اسب بخار) در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۴ نیوتن‌متر (۱۸۰ پوند-فوت) گشتاور در ۳۶۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. نسخه پنج نفره فقط با سیستم محرک جلو عرضه می‌شود، در حالی که نسخه هفت نفره با سیستم چهار چرخ محرک ارائه می‌شود. قیمت از ۴۷،۲۹۰ دلار استرالیا (معادل ۳۱،۷۹۵ دلار آمریکا) برای مدل پنج نفره و ۵۰،۳۹۰ دلار استرالیا (۳۳،۸۸۰ دلار آمریکا) برای مدل هفت نفره شروع می‌شود، به استثنای هزینه‌های قانونی و سایر هزینه‌های جاده‌ای.

معرفی نیسان X-Trail N-Trek : مخصوص بازار استرالیا
نیسان X-Trail N-Trek

در جای دیگر، خانواده نیسان X-Trail 2024 از ۳۸،۹۹۰ دلار استرالیا (۲۶،۲۱۵ دلار آمریکا) برای مدل پایه (با هزینه‌های جاده‌ای) و ۴۱،۹۹۰ دلار استرالیا (۲۸،۲۳۵ دلار آمریکا) برای مدل برتر شروع می‌شود. ST-L معمولی از ۴۴،۹۹۰ دلار استرالیا (۳۰،۲۵۰ دلار آمریکا) قیمت دارد، در حالی که نسخه e-Power این مدل از ۴۹،۹۹۰ دلار استرالیا (۳۳،۶۱۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود. مشتریان علاقه‌مند به Ti، که بالاتر از N-Trek جدید قرار دارد، باید حداقل ۵۱،۹۹۰ دلار استرالیا (۳۴،۹۵۵ دلار آمریکا) برای این مدل پرداخت کنند، در حالی که مدل برتر Ti-L از ۵۹،۹۹۰ دلار استرالیا (۴۰،۳۳۵ دلار آمریکا) شروع می‌شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×