جمعه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تاکید نماینده مجلس بر ضرورت واردات خودرو برای ساماندهی بازار
تاکید نماینده مجلس بر ضرورت واردات خودرو برای ساماندهی بازار

تاکید نماینده مجلس بر ضرورت واردات خودرو برای ساماندهی بازار

۱۴۰۳-۰۶-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

رضا تقی‌پور انوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به مشکلات موجود در بازار خودرو، بر ضرورت اجرای قانون واردات خودرو تاکید کرد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه عدم تدوین نظام حکمرانی مناسب در صنعت خودرو، موجب شده تا مافیای خودرو به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: «تعارض منافع موجود، باعث نارضایتی مردم از شرایط فعلی شده است.»

به گزارش مجله ماشین، انوری با بیان اینکه واردات خودرو می‌تواند به عنوان یک راهکار موقت برای ساماندهی بازار عمل کند، افزود: علاوه بر واردات، باید به افزایش تولید با کیفیت نیز توجه شود. کشوری که توانایی تولید موشک‌های پیشرفته را دارد، قطعاً می‌تواند خودروهای باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از روند کند اجرای قانون واردات خودرو، خواستار اقدام سریع دولت و وزارت صمت در این زمینه شد. وی همچنین بر اهمیت نقش سایر سازمان‌ها و نهادها مانند بانک مرکزی در تسهیل روند واردات تاکید کرد.

انوری با تاکید بر اینکه شرایط فعلی بازار خودرو قابل قبول نیست، از دولت جدید خواست تا با اجرای صحیح قانون واردات خودرو و افزایش تولید داخلی، به مشکلات این بازار پایان دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×