دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» موتور » معرفی سوزوکی GSF600 سامورایی آخر
سوزوکی GSF600 سامورایی آخر

معرفی سوزوکی GSF600 سامورایی آخر

۱۴۰۳-۰۶-۰۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

آسن زاخاریف، از سازندگان برجسته‌ای است که در هر پروژه، کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد. ما پیش‌تر شاهد توانایی‌های او در ساخت موتورسیکلت‌های بی‌نظیر بوده‌ایم. از پایگاه عملیاتی خود در صوفیا، بلغارستان، این مرد با ساخت موتورسیکلت‌های فوق‌العاده مانند این سوزوکی بندیت، نامی برای خود دست و پا کرده است. این موتورسیکلت با نام «سامورایی آخر» شناخته می‌شود و عملکردی به خوبی ظاهر خود دارد.

به گزارش مجله ماشین، پس از جدا کردن قطعات سوزوکی GSF600، «توسا آر» اسکلت اصلی آن را تمیز کرده و زیرشاسی استاندارد را حذف کرد. زیرشاسی با یک نمونه سفارشی جایگزین شد و قطعات الکترونیکی مختلف در بین لوله‌ها مخفی شدند. این قطعات توسط صفحات دست‌ساز، که زیر و پهلوهای زیرشاسی را می‌پوشانند، از دید پنهان شده‌اند. در قسمت بالا، یک صندلی چرمی سیاه با دوخت‌های طلایی به چشم می‌خورد.

سوزوکی GSF600 سامورایی آخر
سوزوکی GSF600 سامورایی آخر

یک مجموعه کامل چراغ‌های LED، قسمت عقب را روشن می‌کند، در حالی که پلاک خودرو به صورت پایین و بر روی یک براکت نصب شده روی بازوی عقب قرار دارد. در مورد بازوی عقب، این یک واحد جایگزین است که ۱۳۰ میلی‌متر (۵.۱ اینچ) بلندتر از قطعه استاندارد بوده و به حلقه سه پره عقب یک سوزوکی GSX-R متصل شده است. سخت‌افزار تعلیق عقب به طور کامل بازسازی شده تا با هندسه جدید سازگار شود.

در قسمت جلو، ما هنوز چنگال‌های معمولی را می‌بینیم که از کارخانه آمده‌اند، اما آن‌ها بازسازی شده و پایین‌تر آمده‌اند تا وضعیت موتورسیکلت را درست کنند. یک چراغ جلو LED از Doxmall به چنگال‌های بالایی متصل شده است، همراه با یک گلگیر جلویی کوچک‌تر در پایین. در قسمت کابین، شما یک گیره بالایی سفارشی CNC-machined را خواهید دید که توسط دسته‌های کلیپ-آن احاطه شده است.

سوزوکی GSF600 سامورایی آخر
سوزوکی GSF600 سامورایی آخر

دسته‌های کلیپ-آن با دستگیره‌های شیک و آینه‌های بار-اند زیرین مجهز شده‌اند، اما ظاهر کلی کابین بسیار مینیمالیستی است. آسن ترمزهای بندیت را نیز با یک بازسازی جامع بهبود بخشید، و روتورهای جدید را نصب کرد. با توجه به پیشرانه، او موتور را یک بار بررسی کرد و سپس برخی از لوله‌های جدید را در مخلوط قرار داد.

ما هنوز هم سرسیلندرهای استاندارد GSF600 را می‌بینیم، اما آن‌ها با یک لوله میانی سفارشی، به یک صدا خفه کن SC-Project متصل شده‌اند. کاربراتورهای OEM هنوز در حال استفاده هستند و پس از یک بازسازی تقویت‌کننده برای حفظ عملکرد بهینه، بهره‌مند شده‌اند. درمان سفارشی «توسا آر» شامل بازسازی خنک‌کننده روغن نیز بود تا از گرم شدن بیش از حد قطعات داخلی موتور در هنگام سواری‌های پرشور جلوگیری شود.

سوزوکی GSF600 سامورایی آخر
سوزوکی GSF600 سامورایی آخر

برای تکمیل این تغییر، آسن یک طرح رنگ نفس‌گیر ارائه داد که ما عاشق آن هستیم. از یک طرف، فریم با یک رنگ بورگوندی شیک به پایان رسید که همچنین در رینگ‌ها تکرار می‌شود، اما سیاه رنگ غالب در همه جا است. طلا در رنگ کالیپرهای ترمز و همچنین به صورت گرافیک مخزن سوزوکی ظاهر می‌شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×