یکشنبه , ۱ مهر ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » لکلرک به فراری جان دوباره بخشید
لکلرک به فراری جان دوباره بخشید

لکلرک به فراری جان دوباره بخشید

۱۴۰۳-۰۶-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان هفته موفقیت‌آمیز فراری در هلند، روحیه تیم را برای مسابقه خانگی در مونزا تقویت کرد.

به گزارش مجله ماشین، فراری در گراند پری هلند، با کسب جایگاه سوم توسط لکلرک، یک تقویت غیرمنتظره دریافت کرد. این نتیجه، روحیه این تیم ایتالیایی را که در فرم خوبی نبود، پیش از مسابقه خانگی‌شان در فرمول یک، افزایش داد.

لکلرک روز یکشنبه در ردیف ششم قرار داشت، اما در شروع مسابقه از سرجیو پرز از ردبول پیشی گرفت و سپس از جورج راسل از مرسدس و اسکار پیاستری از مک‌لارن نیز عبور کرد. لکلرک، پیاستری را پشت سر خود نگه داشت تا جایگاه سوم را حفظ کند، در حالی که هم‌تیمی‌اش، کارلوس ساینز جونیور، از ردیف دهم به جایگاه پنجم صعود کرد.

برای تیمی که لکلرک گفته بود، قبل از به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی شده برای ماشین در گراند پری ایتالیا در مونزا هفته آینده، هدفشان کسب جایگاه ششم در یک «کاهش خسارت» است، این نتیجه بسیار خوب است. این یک تقویت روحیه به موقع برای تیمی است که سال ۲۰۲۴ را با مبارزه برای پیروزی شروع کرد، اما از رقابت خارج شده است.

لکلرک گفت: «بسیار، بسیار غافلگیر شده‌ام. من اغلب از جایگاه سوم راضی نیستم، اما فکر می‌کنم با مسابقه امروز می‌توانیم از کاری که در یک آخر هفته دشوار برای تیم انجام داده‌ایم، بسیار راضی باشیم.»

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×