جمعه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین
کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین

معرفی کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین

۱۴۰۳-۰۶-۰۵ زمان مطالعه: 2 دقیقه 3

شرکت Techart، کیت بدنه جدیدی را برای پورشه کاین نسل سوم فیس‌لیفت طراحی کرده است. این کیت از جنس فیبر کربن ساخته شده و شامل قطعاتی برای جلو و عقب خودرو، رکاب‌های جانبی و کاپوت است.

به گزارش مجله ماشین، یافتن تعادل مناسب بین ظاهری خشن و شیک در آپگریدهای پسامحصول، کار آسانی نیست، اما Techart ممکن است با این کیت بدنه جدید برای پورشه کاین، به آن دست یافته باشد. این کیت که به سادگی Aero Kit I نامیده می‌شود، به طور خاص برای مدل‌های نسل سوم (E3) فیس‌لیفت طراحی شده است. تغییرات ظریف هستند، اما تأثیر آنها قابل توجه است.

در قسمت جلو، یک اسپویلر چانه کوچک در پایه فاسیا وجود دارد. این اسپویلر، بالچه‌هایی در لبه‌ها اضافه می‌کند که با تریم جدید رکاب نیز که بالچه‌هایی پیش از چرخ‌های عقب دارد، هماهنگ می‌شود. در قسمت عقب، بالچه‌های بیشتری وجود دارد که بخشی از یک فاسیای عقب اصلاح شده هستند و یک دیفیوزر اضافه می‌کنند. در قسمت بالایی، اسپویلرهای لب کوچکی برای دریچه عقب وجود دارد و یک کاپوت جدید از فیبر کربن، خطوط بدنه موجود کاین را از جلوپنجره تا شیشه جلو تقویت می‌کند.

 کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین
کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین

طبق گفته Techart، آپگریدها فراتر از جذابیت بصری هستند. این شرکت می‌گوید که با این کیت، آیرودینامیک بهتر متعادل می‌شود و هندلینگ نیز بهبود می‌یابد. هیچ جزئیاتی برای تأیید این ادعاها وجود ندارد، اما چند نفر کاین خود را به پیست می‌برند؟ صادقانه بگویم، ما فقط به زیبایی‌شناسی علاقه داریم.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، Techart به ما یادآوری می‌کند که آپگریدهای چرخ و یک سیستم اگزوز گرا وجود دارد که صدای کاین را باس‌تر می‌کند. این تیونر همچنین یک کیت عملکردی دارد که تا ۶۶ اسب بخار به زیر کاپوت اضافه می‌کند.

 کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین
کیت بدنه جدید Techart برای پورشه کاین

اگر مدل پایه کاین را دارید، ممکن است کمی قدرت بیشتر مطلوب باشد، اما در حالت استاندارد، هنوز هم ۳۴۸ اسب بخار از موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ خود بهره می‌برد. انتهای دیگر طیف، مدل دیوانه‌وار Turbo E-Hybrid با ۷۲۹ اسب بخار است، که احتمالاً چند اسب بخار اضافی را متوجه نخواهید شد.

Techart در آینده قیمت و زمان عرضه کیت بدنه را اعلام خواهد کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×