شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی اشکودا سوپرب اسپرت لاین: نسخه جوان‌پسند
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

معرفی اشکودا سوپرب اسپرت لاین: نسخه جوان‌پسند

۱۴۰۳-۰۶-۰۷ زمان مطالعه: 3 دقیقه 6

اشکودا سوپرب اسپرت لاین، اسپرت‌ترین مدل سوپرب است و در هر دو سبک بدنه در دسترس خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، از ویژگی‌های متمایز این نسخه می‌توان به جزئیات سیاه براق در قسمت بیرونی اشاره کرد. این جزئیات در قاب‌های پنجره، قاب جلوپنجره، آینه‌های جانبی، پیش‌بند جلو و ریل‌های سقف (فقط استیشن) دیده می‌شوند. حروف شرکت در قسمت عقب نیز دارای همان ظاهر هستند و همچنین در اسپویلر عقب (هاچ‌بک) و دیفیوزر عقب دیده می‌شوند. این خودرو با لوگوهای Sportline روی پنل‌های ربع جلو و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی عرضه می‌شود.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

مشتریان علاقه‌مند به اشکودا سوپرب اسپرت لاین جدید می‌توانند بین دو انتخاب طراحی داخلی یکی را انتخاب کنند. گزینه استاندارد، Microsuede Sport نام دارد و با روکش‌های چرم مصنوعی و میکروسواید و صندلی‌های برقی جلو با عملکرد ماساژ عرضه می‌شود. Suite Sport اختیاری است و شامل چرم سوراخ‌دار و مصنوعی، تهویه برای صندلی‌های ارگونومیک جلو و ورود هوشمند راحت است.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

از آنجایی که در مورد کابین خودرو صحبت می‌کنیم، ممکن است همچنین ذکر کنیم که این خودرو همچنین دارای یک سقف سیاه، نوارهای تزئینی روی داشبورد و کارت‌های درب با جلوه کربنی، یک فرمان چندمنظوره سه پره با دوخت سیاه و نشان Sportline و پوشش‌های پدال استیل ضدزنگ است. صفحه نمایش اصلی ۱۳ اینچی مستقل، در کنار خوشه ابزار دیجیتال ۱۰ اینچی که دارای گرافیک‌های خاص Sportline است، گنجانده شده است.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

انتخاب Skoda Superb Sportline جدید همچنین به شما نورپردازی محیطی را بدون توجه به انتخاب تریم داخلی ارائه می‌دهد. این مدل همچنین به چراغ‌های جلوی LED Matrix، چراغ‌های عقب LED با چراغ‌های چرخشی دینامیک، عملکرد ورود/خروج از خانه، درب عقب برقی و چند مورد دیگر مجهز است. اسکوادا می‌گوید که هر دو نسخه Hatch و Estate از Skoda Superb Sportline جدید با تمام پیشرانه‌ها در دسترس خواهند بود.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

در بریتانیا، Skoda Superb 2024 با پیشرانه ۱.۵ TSI e-TEC عرضه می‌شود که ۱۵۰ اسب بخار (۱۴۸ اسب بخار/۱۱۰ کیلووات) تولید می‌کند، و یک دیزل ۲.0L TDI با خروجی مشابه، و هر دو دارای گیربکس اتوماتیک DSG هستند. Superb Estate با همان پیشرانه‌ها در همان پیکربندی عرضه می‌شود و ۱.۵ TSI iV با ۲۰۴ اسب بخار (۲۰۱ اسب بخار/۱۵۰ کیلووات) به این مجموعه اضافه می‌شود.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین
اشکودا سوپرب اسپرت لاین

مدل استیشن از ۳۶۱۷۵ پوند (معادل ۴۷۸۳۴ دلار) در بریتانیا با ۱.۵ TSI e-TEC و ۳۶۶۹۰ پوند (۴۸۵۱۵ دلار) با گزینه دیزل آغاز می‌شود. مدل هیبریدی پلاگین از ۴۱۴۶۵ پوند (۵۴۸۲۸ دلار) شروع می‌شود. مدل هچ‌بک با پیشرانه پایه از ۳۴۸۷۵ پوند (۴۶۱۱۵ دلار) و ۳۵۳۹۰ پوند (۴۶۷۹۵ دلار) با موتور دیزل آغاز می‌شود. سازنده خودروهای چکی هنوز قیمت Skoda Superb Sportline جدید را منتشر نکرده است، اما احتمالاً کمی گران‌تر از مدل‌های کمتر است، با توجه به ویژگی‌های اضافی.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×