شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تسلا سایبرتراک سوخت و نابود شد
تسلا سایبرتراک سوخت و نابود شد

تسلا سایبرتراک سوخت و نابود شد

۱۴۰۳-۰۶-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

این خودرو به عنوان نشکن، شکست‌ناپذیر، ضد گلوله، ضد آب و همه چیز تمام معرفی شد. اما خودرویی که ما به آن نگاه می‌کنیم، به تکه‌ای از فولاد تبدیل شده است و تأیید می‌کند که همیشه چیزی قوی‌تر از قوی‌ترین وجود دارد.

به گزارش مجله ماشین،تسلای سایبرتراک، که به خاطر طراحی عجیب و غریب و قدرت زیادش معروف شده بود، این بار به خاطر حادثه‌ای خبرساز شد. یکی از این خودروهای برقی به طور کامل آتش گرفته و نابود شده است.

این سایبرتراک بعد از اینکه آتش گرفت، به یک تکه آهن تبدیل شد. حالا قرار است در یک حراجی فروخته بشه. جالب اینجاست که این خودرو انقدر آسیب دیده که دیگه نمیشه فهمید کدوم طرفش جلو و کدوم طرفش عقب بوده!

هنوز دلیل دقیق این حادثه مشخص نیست. شاید این خودرو تصادف کرده باشه و بعد آتش گرفته باشه یا اینکه به طور ناگهانی آتش گرفته باشه. در هر صورت، این حادثه نشون می‌ده که حتی قوی‌ترین خودروها هم ممکنه آسیب ببینن.

این اولین باری نیست که سایبرتراک دچار حادثه میشه. قبلاً هم یک حادثه مشابه اتفاق افتاده بود که متاسفانه منجر به مرگ راننده شده بود.

یکی از دلایل اصلی این تصادفات، قدرت و وزن بالای سایبرتراک هست. این خودرو خیلی سریع شتاب می‌گیره و وزن زیادی داره که کنترل کردنش رو سخت می‌کنه.

با وجود این حوادث، تسلا همچنان به تولید سایبرتراک ادامه می‌ده. اما این اتفاق‌ها باعث شده که خیلی‌ها به ایمنی این خودرو شک کنن.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×