شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» موتور » دنیل کریگ موتورسیکلت‌های جیمز باندی خودش رو می‌فروشد
دنیل کریگ موتورسیکلت‌های جیمز باندی خودش رو می‌فروشد

دنیل کریگ موتورسیکلت‌های جیمز باندی خودش رو می‌فروشد

۱۴۰۳-۰۶-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مجله ماشین،  دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، تصمیم گرفته تا دو تا از موتورسیکلت‌های خاص و محدودش رو که توی فیلم «زمان برای مردن نیست» استفاده شده بود، به حراج بگذاره. این موتورسیکلت‌ها، یک ترایامف Scrambler 1200 و یک ترایامف Tiger 900، با طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد، یادآور صحنه‌های اکشن نفس‌گیر فیلم هستند.

این موتورسیکلت‌ها دقیقاً همون‌هایی هستند که دنیل کریگ توی فیلم سوارشون شده. حتی صحنه‌های پرشی که توی فیلم می‌بینیم، با همین موتورها اجرا شده. از هر کدوم از این مدل‌ها فقط ۲۵۰ تا ساخته شده و خیلی زود فروخته شدن. پس داشتن یکی از این موتورسیکلت‌ها نشون می‌ده که شما یه کلکسیونر واقعی هستید. این موتورسیکلت‌ها طراحی خیلی خاص و جذابی دارن که یادآور جیمز باند هست. از رنگ بدنه گرفته تا لوگوها و جزئیات دیگه، همه چیز با دقت طراحی شده. علاوه بر ظاهر زیبا، این موتورسیکلت‌ها قدرت و عملکرد بالایی دارن و برای سواری‌های هیجان‌انگیز طراحی شدن.

دنیل کریگ تصمیم گرفته که درآمد حاصل از فروش این موتورسیکلت‌ها رو به یک موسسه خیریه کمک کنه. این کار نشون می‌ده که اون علاوه بر اینکه یه بازیگر موفق هست، یه انسان مهربان و خیرخواه هم هست. این موتورسیکلت‌ها در ماه اکتبر به حراج گذاشته می‌شن و هر کسی که علاقه‌مند باشه می‌تونه توی حراج شرکت کنه. البته، این موتورسیکلت‌ها قیمت بالایی دارن و برای خریدشون باید آمادگی مالی داشته باشید.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×