دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لکسس می‌خواهد همه خودروهایش حس رانندگی یکسان داشته باشند
لکسس می‌خواهد همه خودروهایش حس رانندگی یکسان داشته باشند

لکسس می‌خواهد همه خودروهایش حس رانندگی یکسان داشته باشند

۱۴۰۳-۰۶-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، لکسس ، برند لوکس ژاپنی، قصد دارد تا همه خودروهایش یک حس رانندگی یکسانی داشته باشند. مهندسان لکسس متوجه شده‌اند که خودروهایشان به اندازه خودروهای آلمانی محکم نیستند. به همین دلیل، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا شاسی همه خودروهای لکسوس را تقویت کنند تا حس رانندگی بهتری داشته باشند.

تا حالا، لکسس بیشتر روی تقویت قسمت عقب خودروهایش تمرکز کرده بود، اما بعد از مقایسه با خودروهای آلمانی، فهمید که باید همه قسمت‌های خودرو را تقویت کند. آن‌ها می‌خواهند وقتی کسی سوار هر مدل لکسس می‌شود، احساس کند که یک لکسس رانندگی می‌کند و حس رانندگی همه خودروهای لکسوس یکسان باشد.

 با تقویت شاسی، خودروهای لکسس بهتر کنترل می‌شوند و رانندگی با آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شود.  همه خودروهای لکسس یک حس رانندگی مشترک پیدا می‌کنند و این باعث می‌شود برند لکسس هویت قوی‌تری پیدا کند.

مهندسان لکسس شروع به تقویت شاسی همه خودروهایشان کرده‌اند. برخی از مدل‌های جدید لکسس مثل RZ و NX، تقویت‌های بیشتری در شاسی دارند. لکسس  قصد دارد این تغییرات را در همه مدل‌های خود اعمال کند.

لکسس با انجام این تغییرات می‌خواهد خودروهایی با کیفیت‌تر و جذاب‌تر تولید کند و بتواند با رقبای آلمانی خود بهتر رقابت کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×