شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵: ون فرست کلاس Clive Sutton
مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵

معرفی مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵: ون فرست کلاس Clive Sutton

۱۴۰۳-۰۶-۰۷ زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرسدس بنز اسپرینتر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال سبک زندگی لوکس و متحرک هستند. طراحی، مهندسی و اعتبار برند، اسپرینتر را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار تبدیل کرده و افرادی که به دنبال خودرویی لوکس هستند، اغلب به این نتیجه می‌رسند که هیچ انتخاب بهتری وجود ندارد.

به گزارش مجله ماشین، یکی از دلایل اصلی محبوبیت اسپرینتر برای تبدیل به خودروی لوکس، انعطاف‌پذیری طراحی آن است. این ون‌ها از انواع پیکربندی‌ها، شامل گزینه‌های مختلف برای فاصله بین محورها، ارتفاع سقف و طول شاسی، برخوردارند. این به معنای آن است که شما می‌توانید هر چیزی را در داخل آن نصب کنید، از تخت‌های بزرگ، آشپزخانه‌های کوچک، حمام‌ها، سیستم‌های سرگرمی، و موارد دیگر.

این نسخه از اسپرینتر که برای سال ۲۰۲۵ توسط شرکت لوکس‌ساز لندن، Clive Sutton، به یک کابین فرست کلاس تبدیل شده است، می‌تواند تا هفت سرنشین را در صندلی‌های چرمی خود جای دهد و شامل ویژگی‌های فناورانه بسیاری است که ممکن است در یک هواپیمای لوکس مشاهده شود.

مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵
مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵

ون فرست کلاس اسپرینتر شامل دو صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی ۴K، سیستم صوتی سینمایی، و نورپردازی متناسب با حالت است که همگی از طریق یک رابط سفارشی Creston کنترل می‌شوند. سایر ویژگی‌های لوکس شامل دو یخچال نوشیدنی (با ظرفیت ۳۵ لیتر و ۲۱ لیتر)، وای‌فای، روکش چوبی، سقف شیشه‌ای پانورامای عظیم، به‌همراه صندلی‌های کاملاً برقی با قابلیت گرمایش، سرمایش، ماساژ و پشتیبانی کمری است.

این ون فضایی بالغ بر ۱۵,۰۰۰ لیتر دارد و یک دیواره‌ی الکترونیکی وجود دارد که قسمت عقب را از کابین جلو جدا می‌کند. در بخش عقب، سیستم سینمایی ذکر شده به دو تلویزیون ۴۳ اینچی متصل است و یک پلی‌استیشن ۵ نیز در داخل آن قرار دارد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Clive Sutton اظهار داشت: برای سال‌های زیادی، مشتریان ما خواستار سطحی از لوکس بودن و راحتی بودند که فراتر از آنچه در بازار خودروهای لوکس استاندارد وجود دارد، باشد. ون فرست کلاس اسپرینتر ۲۰۲۵ ما به مجموعه خودروهای کلاس VIP ما، از جمله مرسدس بنز، تاکسی VIP لندن و لکسوس LM VIP، می‌پیوندد که Clive Sutton را به عنوان رهبر در حمل‌ونقل لوکس برای مشتریان در بریتانیا و سراسر جهان متمایز می‌کند.

مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵
مرسدس اسپرینتر ۲۰۲۵

جالب این است که ویژگی‌های لوکس ون فرست کلاس اسپرینتر تنها به بخش عقب محدود نمی‌شود، زیرا راننده و سرنشین جلو نیز از صندلی‌های چرمی کامل، کفپوش کامل، روکش چوبی و سرپوشی از جیر میلانو برخوردارند.

قیمت این ون از ۲۳۰,۰۰۰ پوند به‌علاوه مالیات ارزش افزوده (VAT) شروع می‌شود، که به معنای پرداخت حداقل ۳۶۵,۰۰۰ دلار (با احتساب مالیات) است. مزیت این ون این است که فضای بیشتری نسبت به هر رولزرویس، مایباخ یا رنجروور ارائه می‌دهد، بنابراین قیمت آن تا حدودی موجه است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 1.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×