شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رشد چشمگیر شماره‌گذاری خودرو در قشم؛ رونق اقتصادی در جزیره آزاد
رشد چشمگیر شماره‌گذاری خودرو در قشم

رشد چشمگیر شماره‌گذاری خودرو در قشم؛ رونق اقتصادی در جزیره آزاد

۱۴۰۳-۰۶-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزیره  قشم شاهد رشد قابل توجهی در شماره‌گذاری خودروهای داخلی و وارداتی بوده است. به گفته سرگرد مهدی رسول‌زاده، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قشم، طی پنج ماهه گذشته، تعداد خودروهای شماره‌گذاری شده در این جزیره نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش مجله ماشین، این رشد قابل توجه در شماره‌گذاری خودرو، نشان از رونق اقتصادی و افزایش فعالیت‌های تجاری در جزیره قشم دارد. ورود خودروهای جدید، به‌ویژه خودروهای هیبریدی، گامی مهم در جهت توسعه پایدار و کاهش آلودگی محیط‌زیست در این منطقه به شمار می‌رود.

همچنین، افزایش شماره‌گذاری موتورسیکلت‌ها نیز نشان از افزایش استفاده از این وسیله نقلیه در جزیره قشم دارد. البته، پلیس راهنمایی و رانندگی قشم تاکید کرده است که بر اجرای قوانین و مقررات مربوط به تردد موتورسیکلت‌ها نظارت کامل خواهد داشت.

شایان ذکر است که جزیره قشم به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، از مزایای ویژه‌ای برخوردار است که موجب جذب سرمایه‌گذاران و افزایش فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه شده است. افزایش شماره‌گذاری خودروها نیز یکی از نتایج این رونق اقتصادی است.

با توجه به اهمیت نقش حمل‌ونقل در توسعه اقتصادی و اجتماعی، مسئولان شهرستان قشم تلاش می‌کنند تا با تسهیل فرایند شماره‌گذاری خودروها، به رشد و توسعه این بخش کمک کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×