شنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای برای حفظ جایگاهش در بازار هند دست به کار شد
هیوندای برای حفظ جایگاهش در بازار هند دست به کار شد

هیوندای برای حفظ جایگاهش در بازار هند دست به کار شد

۱۴۰۳-۰۶-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت خودروسازی هیوندای که سال‌هاست یکی از محبوب‌ترین برندهای خارجی در هند بوده، به دلیل افزایش رقابت با خودروسازان داخلی، تصمیم گرفته تا با معرفی مدل‌های جدید شاسی‌بلند، سهم بازار خود را حفظ کند.

به گزارش مجله ماشین، شرکت‌های هندی مانند تاتا و ماهیندرا با معرفی خودروهای شاسی‌بلند جدید، سهم بازار هیوندای را کاهش داده‌اند. مشتریان هندی حالا بیشتر به دنبال خودروهای شاسی‌بلند هستند.  هیوندای برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر، نیاز به نشان دادن رشد و سودآوری دارد.

هیوندای قصد دارد اولین خودروی برقی ساخت هند خود را در سال آینده روانه بازار کند. علاوه بر خودروهای برقی، هیوندای دو مدل جدید شاسی‌بلند بنزینی را نیز معرفی خواهد کرد.  هیوندای قصد دارد با فروش خودروهای گران‌تر، سود بیشتری کسب کند.

شرکت‌های هندی با سرعت زیادی در حال توسعه و معرفی محصولات جدید هستند. سلیقه مشتریان به سرعت در حال تغییر است و هیوندای باید بتواند خود را با این تغییرات وفق دهد.  هیوندای باید بتواند هم به افزایش فروش دست یابد و هم حاشیه سود خود را حفظ کند.

بازار خودرو هند بسیار رقابتی شده است و هیوندای برای حفظ جایگاه خود باید تلاش‌های زیادی انجام دهد. معرفی خودروهای جدید شاسی‌بلند، سرمایه‌گذاری در خودروهای برقی و تمرکز بر خودروهای لوکس، همگی بخشی از استراتژی هیوندای برای مقابله با رقبا و حفظ سهم بازار هستند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×