پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جنرال موتورز وانت‌های برقی خود را به شورولت منتقل کرد
جنرال موتورز وانت‌های برقی خود را به شورولت منتقل کرد

جنرال موتورز وانت‌های برقی خود را به شورولت منتقل کرد

۱۴۰۳-۰۶-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت جنرال موتورز (GM) تصمیم گرفته تا برند وانت‌های برقی خود را تغییر دهد. به جای اینکه این وانت‌ها را با نام BrightDrop به بازار عرضه کند، تصمیم گرفته تا از نام شناخته‌شده‌تر شورولت استفاده کند.

به گزارش مجله ماشین، شرکت GM امیدوار است با استفاده از نام شورولت ، فروش وانت‌های برقی خود را افزایش دهد. برند شورولت در بین مردم شناخته شده‌تر است و این می‌تواند به جذب مشتریان بیشتری کمک کند. نمایندگی‌های شورولت در سراسر جهان بسیار گسترده‌تر از نمایندگی‌های احتمالی BrightDrop هستند. بنابراین، مشتریان می‌توانند راحت‌تر به این وانت‌ها دسترسی پیدا کنند. با ادغام برند BrightDrop در شورولت ، مدیریت و بازاریابی این وانت‌ها ساده‌تر خواهد شد.

وانت‌های برقی BrightDrop از این پس با نام Chevrolet BrightDrop شناخته خواهند شد. طراحی ظاهری و مشخصات فنی این وانت‌ها تغییری نخواهد کرد. این وانت‌ها در نمایندگی‌های شورولت عرضه خواهند شد. البته نمایندگی‌ها باید برای فروش و سرویس این وانت‌های برقی آموزش‌های لازم را ببینند.

در کل، GM با این تغییر می‌خواهد فروش وانت‌های برقی خود را افزایش داده و سهم بیشتری از بازار خودروهای برقی را به خود اختصاص دهد.

به عبارت ساده‌تر، GM تصمیم گرفته است تا وانت‌های برقی خود را با نام شورولت بفروشد تا مردم بیشتر آنها را بشناسند و بخواهند بخرند.

هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که این تغییر چقدر موفق خواهد بود. اما GM امیدوار است که با استفاده از نام شورولت بتواند به هدف خود یعنی افزایش فروش وانت‌های برقی دست پیدا کند.

این وانت‌های برقی همچنان در کانادا تولید خواهند شد و مشخصات فنی آنها تغییر نخواهد کرد. تنها چیزی که تغییر می‌کند، نام آنها و جایی است که می‌توان آنها را خریداری کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×