یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » مک‌لارن در مسیر قهرمانی: استراتژی‌های تازه برای نبرد نهایی
مک‌لارن در مسیر قهرمانی: استراتژی‌های تازه برای نبرد نهایی

مک‌لارن در مسیر قهرمانی: استراتژی‌های تازه برای نبرد نهایی

۱۴۰۳-۰۶-۱۲ زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش مجله ماشین، رئیس تیم مک‌لارن، آندریا استلا، پس از گرندپری ایتالیا اعلام کرد که مک‌لارن شانس خوبی برای کسب هر دو عنوان قهرمانی فرمول یک دارد.

در حال حاضر، نوریس فاصله‌اش با ورشتپن را به ۶۲ امتیاز کاهش داده و با باقی‌ماندن هشت مسابقه و مسابقات سرعت، شانس قهرمانی او بیشتر شده است. همچنین، مک‌لارن تنها هشت امتیاز با ردبول در جدول تیم ها فاصله دارد.

در مسابقه مونزا، نوریس می‌توانست فاصله بیشتری از ورشتپن بگیرد، اما هم‌تیمی‌اش، اسکار پیاس‌تری، در دور اول از او سبقت گرفت و این فرصت را برای چارلز لکلرک از تیم فراری فراهم کرد که در نهایت برنده مسابقه شد. پیاس‌تری در جایگاه دوم و نوریس در جایگاه سوم قرار گرفتند، اما پیاس‌تری هنوز ۴۴ امتیاز عقب‌تر از نوریس است.

استلا در گفتگو با خبرنگاران اشاره کرد که تیم مک‌لارن عملکرد خود را بررسی می‌کند و ممکن است قوانین خود را تغییر دهد تا شانس قهرمانی در هر دو بخش سازندگان و رانندگان را بهبود بخشد. او با اشاره به مشکلاتی که تیم ردبول با آن‌ها مواجه است، گفت که قهرمانی در هر دو بخش اکنون امکان‌پذیر است.

استلا، که در گذشته با مایکل شوماخر در تیم فراری کار کرده و تجربه‌ای در استفاده از دستورات تیمی به نفع راننده اصلی دارد، اکنون در مک‌لارن با شرایط مشابهی روبروست. او همچنین گفت که اگرچه هر دو راننده مک‌لارن شانس قهرمانی دارند، اما نوریس در موقعیت بهتری قرار دارد و تیم باید از او حمایت کند.

استلا افزود که درخواست از پیاس‌تری برای واگذاری مقام اول به نوریس در مسابقه اخیر ممکن است “بی‌رحمانه” به نظر برسد، اما این احتمال وجود دارد که در مسابقات آینده چنین تصمیماتی گرفته شود. او گفت: “ما همه این مسائل را بررسی خواهیم کرد و اگر به این نتیجه برسیم که تعویض راننده‌ها تصمیم درستی است، این کار را انجام خواهیم داد.”

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×