پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تسلا در چین رکورد می‌زند!
تسلا در چین رکورد می‌زند!

تسلا در چین رکورد می‌زند!

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت تسلا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای برقی دنیا، فروش خیلی خوبی در چین داشته. به گفته‌ی یک گزارش جدید، فروش خودروهای تسلا در چین در ماه آگوست نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرده. این یعنی مردم چین بیشتر از قبل به سمت خرید خودروهای برقی تسلا رفته‌اند.

به گزارش مجله ماشین، شرکت تسلا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای برقی دنیا، فروش خیلی خوبی در چین داشته. به گفته‌ی یک گزارش جدید، فروش خودروهای تسلا در چین در ماه آگوست نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرده. این یعنی مردم چین بیشتر از قبل به سمت خرید خودروهای برقی تسلا رفته‌اند.

جالب‌تر اینکه، فروش تسلا در شهرهای کوچکتر چین هم خیلی زیاد شده. این یعنی تسلا داره بازارهای جدیدی رو در چین فتح می‌کنه.

چند دلیل برای این افزایش فروش وجود دارد. دولت چین برای تشویق مردم به خرید خودروهای برقی، تخفیف‌ها و مشوق‌هایی رو در نظر گرفته که به فروش تسلا کمک زیادی کرده. دولت چین از تسلا حمایت می‌کنه و این باعث شده که مردم به این برند اعتماد بیشتری پیدا کنند.  تسلا داره با شرکت‌های چینی مثل BYD رقابت خیلی تنگاتنگی داره و این رقابت باعث شده که تسلا محصولاتش رو بهبود بده و قیمت‌ها رو کاهش بده.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فروش تسلا در چین در ماه‌های آینده هم ادامه پیدا کنه و حتی بیشتر هم بشه. این یعنی تسلا داره به یکی از بزرگترین بازیگران بازار خودرو در چین تبدیل می‌شه.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×