دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » لکلرک: باکو و سنگاپور برای فراری مناسب است
لکلرک: باکو و سنگاپور برای فراری مناسب است

لکلرک: باکو و سنگاپور برای فراری مناسب است

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

چارلز لکلرک، راننده فراری، معتقد است که دو مسابقه بعدی در آذربایجان و سنگاپور، پس از پیروزی در گراند پری ایتالیا، برای این تیم مناسب خواهد بود.

به گزارش مجله ماشین، این موناکویی در مونزا با یک استراتژی جسورانه تایر یک استاپ پیروز شد، در حالی که اسکار پیاستری و لاندو نوریس از مک‌لارن دو بار به پیت رفتند. این اولین پیروزی تیم ایتالیایی از زمان پیروزی لکلرک در خانه در موناکو در ماه مه و سومین پیروزی فصل بود.

فراری بیشترین امتیاز را کسب کرد، ۳۷ امتیاز در مقابل ۳۴ امتیاز مک‌لارن و ۱۶ امتیاز مرسدس، و اکنون تنها ۳۹ امتیاز تا تیم‌های ردبول و مک‌لارن فاصله دارد.

لکلرک به خبرنگاران گفت: من هنوز فکر می‌کنم مک‌لارن مدعی اصلی است، اما ما پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم و باکو یک مسیر بسیار خوبی برای من است. من این مسیر را دوست دارم و در گذشته بسیار رقابتی بوده‌ام، بنابراین چه کسی می‌داند شاید بتوانیم دوباره به چیزی خاص دست یابیم.

فراری برای مسابقه در مونزا، یک بال خاص و همچنین یک بسته ارتقا را به همراه آورد که به کاهش فاصله نیز کمک کرد. اما لکلرک فقط در جایگاه چهارم شروع کرد، در حالی که کارلوس ساینز، هم‌تیمی‌اش، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ساینز سال گذشته در سنگاپور پیروز شد، تنها مسابقه‌ای که قهرمانان ردبول نتوانستند برنده شوند، و در مونزا چهارم شد. او در مارس در استرالیا پیروز شد.

لکلرک در مورد این ارتقا گفت: فکر نمی‌کنم این کافی باشد تا در بقیه فصل، ماشین برتر باشیم. قبل از این مسابقه، فکر نمی‌کردم خودم را در حال رقابت برای پیروزی در جای دیگری ببینم. شاید سنگاپور. سنگاپور شاید بتواند یک مسیر قوی برای ما باشد. در مسیرهای دیگر، هنوز احساس می‌کنم که یک پله عقب‌تر از مک‌لارن و ردبول هستیم. اما امروز دیدیم که اگر همه چیز را کامل انجام دهیم، می‌توانیم بسیار هم‌تراز با مک‌لارن باشیم. ما پیشرفت کرده‌ایم؟ بله. آیا این برای پیروزی در مسابقات تا پایان فصل کافی است؟ فکر نمی‌کنم هنوز، اما ما یک قدم خوب در جهت درست برداشتیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 2.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×