دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » هورنر می‌گوید ردبول در یک چرخه معیوب گرفتار شده است
هورنر می‌گوید ردبول در یک چرخه معیوب گرفتار شده است

هورنر می‌گوید ردبول در یک چرخه معیوب گرفتار شده است

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

کریستین هورنر، رئیس تیم ردبول؛ می‌گوید که مشکلات تعادل خودرو باعث شده است که این تیم از فرم خود پس از تسلط در فصل گذشته دور شود. این مشکلات باعث شده است که ردبول در یک چرخه معیوب گرفتار شود. هورنر همچنین اذعان کرد که مک‌لارن موثرتر به نظر می‌رسد.

به گزارش مجله ماشین، این تیم در سال ۲۰۲۳ ۲۱ از ۲۲ مسابقه را برد، که بیشترین تعداد پیروزی در یک فصل بوده است و ماکس ورشتاپن، سه بار قهرمان، ۱۹ پیروزی را به دست آورد.

گرند پری ایتالیا روز یکشنبه، ردبول و ورشتاپن را به یک رشته شکست شش مسابقه‌ای کشاند و راننده هلندی را با ۶۲ امتیاز اختلاف از لاندو نوریس مک‌لارن با هشت دور باقی مانده در صدر جدول قرار داد.

تیمی که سال گذشته تقریباً تمام مسابقات فرمول یک را برده بود، امسال وضعیت خوبی ندارد. ردبول، که با راننده معروفش ماکس ورشتاپن قهرمان شده بود، حالا در مسابقات اخیر نتایج ضعیفی گرفته است.

رئیس تیم ردبول می‌گوید مشکل اصلی در تنظیمات خودرو است. ماشین ردبول دیگر مثل قبل خوب عمل نمی‌کند و تعادل ندارد. این باعث شده که ماشین خیلی سریع لاستیک‌هایش را خراب کند و نتواند با رقبای خود رقابت کند.

اگر ردبول نتواند مشکل ماشینش را به سرعت حل کند، ممکن است امسال قهرمانی را از دست بدهد. هم ماکس ورشتاپن و هم تیم ردبول در خطر هستند که امسال عنوان قهرمانی را به رقبای خود واگذار کنند.

تیم ردبول در حال تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای این مشکل است. آنها در حال بررسی داده‌ها و تنظیمات ماشین هستند تا مشکل را پیدا کنند و آن را برطرف کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×