پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی پاسات پرو بازار چین: اضافه شدن نمایشگر برای شاگرد
پاسات پرو

معرفی پاسات پرو بازار چین: اضافه شدن نمایشگر برای شاگرد

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله ماشین، در چین، فولکس‌واگن در حال عرضه یک سدان کلاسیک با شریک محلی خود، SAIC است. پاسات پرو در کنار ماگاتان، یک سدان مشابه دیگر که از طریق سرمایه‌گذاری مشترک FAW-VW عرضه می‌شود، به فروش خواهد رسید.

 هنگامی که وارد فضای داخل شوید متوجه خواهید شد که فولکس‌واگن فقط برای مسافر جلو یک نمایشگر قرار داده است.

پاسات پرو
فضای داخلی پاسات پرو

این نمایشگر سوم ۱۱.۶ اینچی است که آن را کوچکتر از اطلاعات سرگرمی ۱۵ اینچی اما بزرگتر از کلاستر دیجیتال ۱۰.۳ اینچی می‌کند. پاسات پرو آخرین مورد در یک رشته طولانی از خودروهای جدید است که تقریباً کاملاً از دکمه‌های فیزیکی خلاص می‌شوند. در عوض، شما باید به آن صفحه نمایش غول‌پیکر متکی باشید که از مرکز داشبورد بیرون می‌زند. اگر گوشی‌های هوشمند حواس‌پرتی دارند، چگونه آن تبلت نیست؟ آن صفحه نمایش اضافی قطعاً کمکی نمی‌کند.

پاسات پرو بر اساس همان پلتفرم MQB مدل استیشن واگن فروخته شده در اروپا، بزرگتر است. این خودرو ۱۹۷.۱ اینچ طول، ۷۲.۸ اینچ عرض و ۵۸.۶ اینچ ارتفاع دارد و دارای فاصله محورهای چرخ‌ها ۱۱۳ اینچی است. این خودرو به طور کلی ۳.۵ اینچ طولانی‌تر و ۱.۲ اینچ بین محورهای جلو و عقب است. این خودرو دارای همان فاصله محورهای چرخ‌ها با ماگاتان است اما به طور کلی کمی طولانی‌تر است. به هر حال، سدان بزرگ دیگری که فولکس‌واگن در چین می‌فروشد، همچنین دارای یک نمایشگر مسافر با نسل جدید است که اوایل امسال عرضه شد.

پاسات پرو
نما عقب پاسات پرو

SAIC-VW پاسات پرو را با یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۷ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور به فروش خواهد رساند. این موتور چهار سیلندر قدرت را از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌دهد. همچنین یک واحد ۱.۵ لیتری کوچکتر با ۱۵۸ اسب بخار و ۱۸۴ پوند-فوت نیز برنامه‌ریزی شده است.

پاسات قدیمی حذف نخواهد شد زیرا SAIC-VW قصد دارد دو نسل مختلف از این سدان را برای مدت نامشخصی به فروش برساند. در چین، سدان‌های زیادی دیگر از فولکس‌واگن در دسترس هستند که کراس‌اورها و SUVها هنوز کاملاً جایگزین آن‌ها نشده‌اند (و ممکن است هرگز نشوند): Lamando L، Phideon، CC، Sagitar، Bora و Lavida.

پس از رونمایی عمومی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو ۲۰۲۴، فولکس‌واگن پاسات پرو قبل از پایان سال در چین به فروش خواهد رسید.

جدول مشخصات پاسات پرو ویژه بازار چین

مشخصهجزئیات
پلتفرمMQB
طول۱۹۷.۱ اینچ (حدود ۵۰۰.۶ سانتی‌متر)
عرض۷۲.۸ اینچ (حدود ۱۸۴.۹ سانتی‌متر)
ارتفاع۵۸.۶ اینچ (حدود ۱۴۸.۸ سانتی‌متر)
فاصله بین دو محور۱۱۳ اینچ (حدود ۲۸۷ سانتی‌متر)
موتور۲.۰ لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندر
قدرت موتور۲۱۷ اسب بخار
گشتاور۲۵۸ پوند-فوت (حدود ۳۵۰ نیوتن‌متر)
انتقال قدرت۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک
صفحه نمایشسه‌گانه: صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی برای سرنشین جلو، صفحه نمایش ۱۵ اینچی سیستم اطلاعاتی، و صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی داشبورد
زمان عرضه به بازاراواخر سال ۲۰۲۴ در چین

گالری تصاویر پاسات پرو

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×