یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کیفرخواست پرونده کلاهبرداری خودرویی طراوت نوین را صادر شد
کیفرخواست پرونده کلاهبرداری خودرویی طراوت نوین را صادر شد

کیفرخواست پرونده کلاهبرداری خودرویی طراوت نوین را صادر شد

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

پس از ماه‌ها رسیدگی قضایی، پرونده کلاهبرداری گسترده خودرویی شرکت طراوت نوین رضایت خودرو به نتیجه رسید. اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه؛ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شکایت بیش از ۲۷ هزار نفر از متضرران این پرونده و حجم بالای مطالبات مالی، تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص انجام شد.

به گزارش مجله ماشین، پس از ماه‌ها رسیدگی قضایی، پرونده کلاهبرداری گسترده خودرویی شرکت طراوت نوین رضایت خودرو به نتیجه رسید. اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه؛ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شکایت بیش از ۲۷ هزار نفر از متضرران این پرونده و حجم بالای مطالبات مالی، تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص انجام شد.

جهانگیر افزود: در نهایت، پس از بررسی دقیق ادله و مستندات، کیفرخواست این پرونده صادر و برای متهمان اصلی اتهاماتی همچون اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری شبکه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، مبلغ کلاهبرداری شده از شاکیان به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان می‌رسد و شرکت‌های طراوت نوین و شیرین نوش صبا نیز به دلیل نقششان در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت برخورد جدی با پرونده‌های کلاهبرداری، از شهروندان خواست تا قبل از سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف، به طور کامل از قانونی بودن فعالیت شرکت‌ها و افراد اطمینان حاصل کنند.

منبع: میزان

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×