دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال با ظاهری ترسناک
تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال

معرفی تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال با ظاهری ترسناک

۱۴۰۳-۰۶-۱۴ زمان مطالعه: ۴ دقیقه

 ظاهر خشن و دلهره‌آور این SUV نتیجه تغییرات والد اینترنشنال است. تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال به قدری خشن و ترسناک شده که به راحتی می‌تواند کراس‌اوورها را در جاده‌ها بترساند و با هر نوع زمین‌نامناسبی دست و پنجه نرم کند.

به گزارش مجله ماشین، والد اینترنشنال نسخه خود از لندکروزر پرادو جدید را معرفی کرده و نشان داده که قصد دارد نسخه‌های مختلفی برای آفرود و جاده‌های آسفالت‌شده بسازد. در حال حاضر، ما تنها با دو تصویر دیجیتالی از مدل J250 مواجه هستیم که به طور قابل توجهی تغییر یافته است.

کیت بدنه باعث شده تا تویوتا لندکروزر ۲۰۲۵ به طور قابل توجهی تهدیدآمیزتر به نظر برسد، صرف نظر از نوع نسخه. نسخه آفرود این خودرو به دلیل وجود کیت افزایش ارتفاع، ارتفاع بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارد.

مدل استاندارد J250 در ارتفاع ۲۱۶ میلی‌متری از زمین قرار دارد و دارای زاویه ورود ۳۱ درجه و زاویه خروج ۲۲ درجه است. این مقادیر به لطف چرخ‌های جدید شش‌پر با تایرهای آفرود، حالا ممکن است افزایش یابد.

والد اینترنشنال همچنین می‌تواند چرخ‌های بزرگ‌تر با تایرهای عملکردی و کیت کاهش ارتفاع ارائه دهد. نسخه جاده‌ای، به شدت نزدیک به سطح جاده است.

والد اینترنشنال یک سپر جلو سفارشی طراحی کرده که دارای جفت ورودی هوای پیشرفته است. چراغ‌های LED جدید در اطراف شبکه رادیاتور تیره شده و همچنین چراغ‌های جلو تیره شده‌اند تا ظاهری خشن‌تر به خودرو بدهند. روی کاپوت، یک دریچه بزرگ نصب شده است. در انتهای دیگر، یک توسعه سقف آیرودینامیکی با LED‌های اضافی و اسپویلر بزرگ در پشت خودرو نصب شده است.

اضافه‌کردن گلگیرهای عریض بالای چرخ‌های بزرگ بعد از بازار و باندهای عریض‌تر، ظاهری خشن‌تر به خودرو بخشیده است.

تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال
تویوتا لندکروزر والد اینترنشنال

عکس‌هایی از قسمت عقب این دو نسخه موجود نیست، اما می‌توان حدس زد که یک دیفیوزر هوای سفارشی در زیر سپر عقب قرار دارد که جایگزین صفحه محافظ آلومینیومی اصلی شده است.

اطلاعاتی در مورد ارتقاءهای عملکردی والد اینترنشنال برای تویوتا لندکروزر جدید وجود ندارد. زمانی که این SUV از خط تولید خارج شود، بر اساس پلتفرم جهانی TNGA-F body-on-frame ساخته شده و از یک موتور توربوشارژ ۲.۴ لیتری استفاده می‌کند که در سیستم هیبریدی I-FORCE MAX ادغام شده است.

این سیستم ۳۲۶ اسب بخار (۳۳۰ اسب بخار متریک) و ۴۶۵ پوند-فوت (۶۳۰ نیوتن‌متر) گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده اتوماتیک هشت‌سرعته و سیستم چهارچرخ محرک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند.

لندکروزر ۲۰۲۵ پس از دو سال غیبت، به بازار آمریکا بازمی‌گردد. مشتریان می‌توانند یکی از سه نسخه موجود در خط تولید را انتخاب کنند: لندکروزر ۱۹۵۸، لندکروزر و نسخه محدود First Edition. نسخه آخر، که تنها در ۵۰۰۰ واحد تولید می‌شود، از ۷۶,۴۴۵ دلار شروع می‌شود.

با این حال، نسخه پایه لندکروزر ۱۹۵۸ از ۶۳,۴۴۵ دلار آغاز می‌شود. تویوتا از ماه آوریل سفارشات را پذیرفته و اولین نمونه‌ها پاییز امسال تحویل داده خواهند شد. در همین حال، والد اینترنشنال در حال آماده‌سازی برای عرضه کیت بدنه جدید خود است که “به زودی” عرضه خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×