دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ولوو از اهداف کوتاه‌مدت خود برای فروش فقط خودروهای برقی منصرف شد
ولوو از اهداف کوتاه‌مدت خود برای فروش فقط خودروهای برقی منصرف شد

ولوو از اهداف کوتاه‌مدت خود برای فروش فقط خودروهای برقی منصرف شد

۱۴۰۳-۰۶-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

 ولوو کارز، خودروساز سوئدی، روز چهارشنبه اعلام کرد که از هدف قبلی خود برای فروش تنها خودروهای برقی کامل تا سال ۲۰۳۰ منصرف شده و به جای آن، به ارائه خودروهای پلاگین هیبرید و برخی از مدل‌های هیبریدی ادامه خواهد داد.

به گزارش مجله ماشین، بسیاری از خودروسازان بزرگ با کاهش تقاضا برای خودروهای برقی روبرو شده‌اند، بخشی از آن به دلیل کمبود مدل‌های مقرون به صرفه و توسعه کند نقاط شارژ است، و ولوو کارز همچنین در انتظار تأثیر تعرفه‌های اروپایی بر خودروهای برقی ساخته‌شده در چین است.

ولوو کارز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا سال ۲۰۳۰، اکنون هدفش این است که بین ۹۰% تا ۱۰۰% از خودروهای فروخته‌شده، به مدل‌های کاملاً برقی یا پلاگین هیبرید تبدیل شوند، در حالی که تا ۱۰% از مدل‌های هیبرید ملایم خواهند بود.

هدف قبلی این شرکت، که از سال ۲۰۲۱ بود، فروش تمام خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ بود.

ولوو کارز، که عمدتاً متعلق به گروه جیلی چین است، اعلام کرد که به دلیل تغییر شرایط بازار و تقاضای مشتریان، این هدف را کاهش داده است.

جیم روان، مدیرعامل شرکت، گفت: ما قاطعانه معتقدیم که آینده ما برقی است. با این حال، واضح است که گذار به الکتریکی‌شدن به‌طور خطی نخواهد بود و مشتریان و بازارها با سرعت‌های مختلفی در حال پذیرش هستند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×