دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی: به نمایندگی‌های چین رسید
بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی

معرفی بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی: به نمایندگی‌های چین رسید

۱۴۰۳-۰۶-۱۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه 4

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی مدل سال ۲۰۲۵، قبل از آغاز فروش، به نمایندگی‌های چین رسید. طراحی خارجی این خودرو به طور چشمگیری تغییر کرده است، زیرا مدل جدید از طراحی خارجی سدان Han EV بهره می‌برد. این خودرو امسال وارد چین خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، به نظر می‌رسد مشتریان طراحی خارجی Han EV را ترجیح می‌دهند، زیرا محبوب‌تر از همتای DM-i خود است. این احتمالاً دلیل اصلی تنظیم ظاهر Han DM-i است. پیش از این، نهاد نظارتی دولتی چین اعلام کرده بود که BYD Song Pro DM-i نیز از زبان طراحی مدل‌های EV استفاده خواهد کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد BYD به زودی طراحی خارجی هر PHEV در سری Dynasty را تنظیم خواهد کرد.

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی
نمای عقب بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی مدل سال ۲۰۲۵ جدید به نمایندگی‌ها رسید و با رنگ بدنه خاکستری به پایان رسید. این خودرو دارای بدنه‌ای شیک با خط کاپوت شیب‌دار و خط سقف صاف است. سایر ویژگی‌های Han DM-i شامل دسته‌های درب جمع‌شدنی و تزئینات مشکی به جای کروم است. جلوی بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی دارای رادار امواج میلی‌متری است. از پشت، دارای یک واحد چراغ عقب و کتیبه «Build Your Dreams» است.

معرفی بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی: به نمایندگی‌های چین رسید
نمای عقب بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی

پیش از این، بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی در حین آزمایش‌های جاده‌ای با یک سنسور LiDAR روی سقف مشاهده شده بود. با این حال، مدلی که در نمایندگی مشاهده شد، فاقد آن است. این بدان معناست که سنسور LiDAR در آینده به عنوان یک گزینه در دسترس خواهد بود.

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی
بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی دارای ابعاد قابل توجهی به اندازه ۴۹۹۵/۱۹۱۰/۱۴۹۵ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۹۲۰ میلی‌متر است. فضای داخلی Han DM-i نیز با مدل EV همخوانی دارد. قوای محرکه Han DM-i شامل یک موتور احتراق داخلی بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ برای ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) جفت شده با یک موتور برقی ۲۰ کیلووات (۲۶۸ اسب بخار) است. باتری LFP ۱۸.۳ کیلووات ساعتی از FinDreams به این سیستم نیرو می‌دهد. برد برقی Han DM-i ۱۰۰ کیلومتر است.

بی‌وای‌دی هان دی‌ام-آی مدل ۲۰۲۵ امسال وارد بازار خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×