دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV: با برد ۵۱۸ کیلومتر
دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV

معرفی دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV: با برد ۵۱۸ کیلومتر

۱۴۰۳-۰۶-۱۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه 5

در نمایشگاه خودروی چنگدو امسال، دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV با محدوده قیمت ۱۳۰،۰۰۰ تا ۱۵۰،۰۰۰ یوان (۱۸،۳۰۰ تا ۲۱،۰۰۰ دلار آمریکا) پیش فروش خود را آغاز کرد. انتظار می‌رود تاریخ رسمی عرضه در اواخر سپتامبر باشد. شایان ذکر است که نسخه PHEV در ماه مه امسال با محدوده قیمت ۱۲۸،۹۰۰ تا ۱۵۶،۹۰۰ یوان (۱۷،۸۰۰ تا ۲۱،۷۰۰ دلار آمریکا) عرضه شد.

به گزارش مجله ماشین، برای نمای خارجی، نسخه EV طراحی نسخه PHEV را ادامه می‌دهد. نمای جلو از طراحی جلوپنجره بسته استفاده می‌کند، با یک نوار نور از نوع عبوری در بالا که به گروه‌های نور باریک در دو طرف متصل است.

در عقب، سقف مجهز به اسپویلر و چراغ‌های ترمز بالا است. چراغ عقب از نوع عبوری سیاه شده است. نوارهای بازتابنده قرمز در هر دو طرف در پایین ادغام شده‌اند.

معرفی دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV: با برد ۵۱۸ کیلومتر
نمای جانبی دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV

از پهلو، سقف دارای انحنای کمی است. بدنه دو رنگ جلوه سقف شناور ایجاد می‌کند، همراه با دستگیره‌های درب مخفی، ابروهای چرخ و دامن‌های سیاه شده و رینگ‌های ۱۸ اینچی چند پره.

با قرارگیری به عنوان یک SUV جمع و جور، اندازه دونگ فنگ ایولوس L7 EV ۴۶۸۵/۱۹۰۰/۱۶۱۷ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلی‌متر است که کوتاه‌تر از نسخه PHEV است در حالی که ابعاد دیگر بدون تغییر باقی می‌مانند. وزن خالی ۱۷۴۰ کیلوگرم است.

معرفی دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV: با برد ۵۱۸ کیلومتر
نمای عقب دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV

قدرت از یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلووات با گشتاور اوج ۳۱۰ نیوتن متر تأمین می‌شود که با بسته باتری ۶۲.۳ کیلووات ساعتی Mach توسعه‌یافته توسط دونگ فنگ جفت شده است و برد کروز CLTC ۵۱۸ کیلومتر را ارائه می‌دهد. زمان رسمی شارژ سریع برای پر کردن باتری از ۳۰% تا ۸۰% ۲۸ دقیقه است.

دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV
کابین دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV

در داخل، فضای داخلی از طرح رنگی سیاه و نارنجی استفاده می‌کند که چشمگیر است. یک پنل ابزار LCD ۱۰.۲۵ اینچی، یک صفحه کنترل مرکزی معلق ۱۴.۶ اینچی و یک فرمان D شکل وجود دارد که توسط سیستم خودرو WindLink OS 3.0 و یک تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 پشتیبانی می‌شود.

دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV
دانگ فنگ آئولوس ال۷ EV

دانگ فنگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰% برق‌رسانی دست یابد، حداقل دو خودروی انرژی جدید را هر سال راه‌اندازی کند و حداقل هشت خودروی انرژی جدید را در عرض سه سال منتشر کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×