دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی نیسان فرانتیر ۲۰۲۵: قدرت‌نمایی در قامتی تازه
نیسان فرانتیر 2025

معرفی نیسان فرانتیر ۲۰۲۵: قدرت‌نمایی در قامتی تازه

۱۴۰۳-۰۶-۱۵ زمان مطالعه: 5 دقیقه 13

نیسان فرانتیر 2025 با طراحی خشن و جدید، قابلیت‌های ارتقا یافته برای کار و تفریح، و فناوری‌های به‌روز شده‌ای که هر سفری را ساده‌تر می‌کند، روحیه بی‌باک خود را دو چندان کرده است. با افزایش دسترسی به فضای بار مفید، ظرفیت یدک‌کشی بیشتر و سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر، بهبودهای فرانتیر بر اساس بازخورد مشتریان و تلاش‌های نیسان برای ارائه بیشتر خواسته‌های رانندگان صورت گرفته است. نیسان فرانتیر 2025 از اواخر تابستان 2024 در نمایندگی‌های نیسان عرضه خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ با حفظ ظاهر خشن و چهارگوش خود، با طراحی مجدد جلوپنجره، سپر و قاب جلو، روکش جدید در صندوق عقب برای مدل‌های PRO-X/PRO-4X، تزئینات داشبورد جدید، طراحی جدید رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی و معرفی رنگ جدید نارنجی پس‌سوز، ظاهری تازه یافته است. این تغییرات توانایی فرانتیر در کار سخت و لذت بردن از تفریحات را بیش از پیش برجسته می‌کند.

با توجه به بازخورد مشتریان، نیسان تغییرات عملکردی متعددی را اعمال کرده است که زندگی با فرانتیر را راحت‌تر می‌کند. فرمان تلسکوپی قابل تنظیم اکنون در تمام تیپ‌ها استاندارد است، در حالی که صندلی برقی چهار طرفه سرنشین جلو در تیپ‌های PRO-X/PRO-4X و SL استاندارد شده است. در تیپ‌های SV و بالاتر، صندلی برقی شش طرفه راننده اکنون دارای تنظیم کمر برقی دو طرفه است.

نیسان فرانتیر 2025
نمای عقب نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

تیپ‌های SV و بالاتر به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی مجهز شده‌اند تا رانندگان بتوانند به طور موثرتر و آسان‌تر از عملکردهای روی صفحه استفاده کنند. امسال این سیستم علاوه بر اتصال بی‌سیم اپل کارپلی، از اتصال بی‌سیم اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند که امکان نمایش بی‌سیم صفحه گوشی‌های هوشمند سازگار را بدون نیاز به کابل USB فراهم می‌کند.

تمامی تیپ‌های فرانتیر اکنون به شیشه عقب کشویی و جا عینکی در کنسول سقف به عنوان تجهیزات استاندارد مجهز هستند. مدل‌های SV اکنون دارای رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی استاندارد هستند. در تیپ‌های SL، شارژر بی‌سیم تلفن، دوربین دید ۳۶۰ درجه هوشمند و صندلی برقی چهار طرفه سرنشین جلو نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

نیسان فرانتیر 2025
کابین نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

گزینه‌های بیشتر، انعطاف‌پذیری بیشتر، توانایی بیشتر

در پاسخ به نیازهای متنوع مشتریان خودروهای پیکاپ، فرانتیر ۲۰۲۵ دسترسی به پیکربندی اتاق‌کروک با فاصله محوری بلند را از تیپ SV به تیپ‌های SV، PRO-4X و SL گسترش داده است. با فضای بار ۶ فوتی، این خودرو برای رانندگانی که به دنبال حمل بارهای بزرگ‌تر هستند، چه برای محل کار یا سرگرمی‌های آخر هفته، مناسب است.

فرانتیر همچنین در این سال دارای ظرفیت یدک‌کشی حداکثر ۷۱۵۰ پوند است که امکان کار و ماجراجویی بیشتر را فراهم می‌کند. ظرفیت یدک‌کشی در مقایسه با فرانتیر ۲۰۲۴ در تمام تیپ‌ها و پیکربندی‌ها حدود ۵۰۰ پوند افزایش یافته است.

نیسان فرانتیر 2025
نمای جانبی نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

برای بسیاری از رانندگان فرانتیر PRO-4X که به مناطق ناهموار سفر می‌کنند، بهبودهای دوربین دید ۳۶۰ درجه هوشمند باعث افزایش کارایی سیستم دوربین شده است. عملکرد مشاهده حالت آفرود را می‌توان اکنون حین رانندگی با سرعت تا ۱۲ مایل در ساعت استفاده کرد که پوشش بیشتری از سرعت‌های معمول آفرود فنی را شامل می‌شود و به رانندگان کمک می‌کند تا موانع را تشخیص دهند.

آرامش خاطر استاندارد

در فرانتیر ۲۰۲۵، بسیاری از فناوری‌های کمک راننده و ایمنی اکنون در تمام تیپ‌ها از S تا SL به صورت استاندارد ارائه می‌شوند. این موارد شامل هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، سنسور پارک عقب، دستیار نور بالا و کروز کنترل هوشمند است. فرانتیر SL همچنین دارای تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

همراهی بی‌وقفه در ماجراجویی

فرانتیر همچنان به ارائه قابلیت‌های کاربردی بی‌دردسری که خریداران در یک پیکاپ متوسط به دنبال آن هستند، ادامه می‌دهد و این کار را با موتور V6 3.8 لیتری تزریق مستقیم پاسخگو و گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته آغاز می‌کند. این موتور با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۱ پوند فوت، دارای سیستم استارت-استاپ است. دیفرانسیل لغزش محدود ترمز فعال در تمام تیپ‌ها استاندارد است و در مدل PRO-4X به دیفرانسیل قفل الکترونیکی ارتقا می‌یابد تا چسبندگی بیشتر در سطوح مختلف را فراهم کند.

مدل‌های PRO-X و PRO-4X با لاستیک‌های آفرود، اجزای سیستم تعلیق آفرود بیلشتاین، ظاهر خشن‌تر با گلگیرهای برجسته و قلاب‌های کششی قرمز آتشفشانی، برای خریداران ماجراجو طراحی شده‌اند.

نیسان فرانتیر 2025
نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

برای حمل ایمن تقریباً هر چیزی که رانندگان نیاز دارند، فرانتیر سیستم Utili-Track™ را برای فضای بار خود با قلاب‌های بسته‌بندی قابل تنظیم و پوشش کف پاشیدنی قابل انتخاب ارائه می‌دهد. این فضای بار همچنین دارای پریز برق ۱۲۰ ولتی قابل انتخاب است.

در نهایت، فرانتیر SL یک گزینه لوکس‌تر و مجهزتر را با ویژگی‌هایی از جمله صندلی‌های چرمی جلو و عقب، فرمان چرمی گرم‌کن‌دار، چراغ‌های بیرونی LED و سیستم صوتی پریمیوم فندر با ۱۰ بلندگو ارائه می‌دهد.

قیمت نیسان فرانتیر

در روزی که نیسان مدل جدید شاسی‌بلند آرمادا را معرفی کرد، قیمت‌های به‌روز شده نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ را نیز اعلام کرد. قیمت اولیه پیشنهادی برای فروش (MSRP) این وانت جدید از ۳۲,۰۵۰ دلار آغاز می‌شود که در مقایسه با مدل قبلی که مشتریان باید ۳۰,۵۱۰ دلار می‌پرداختند، افزایش یافته است. این مبلغ برای نسخه “Frontier S King Cab 4×2” است، در حالی که نسخه چهارچرخ محرک از ۳۵,۰۵۰ دلار شروع می‌شود.

برای حدود ۱,۵۰۰ دلار بیشتر، مشتریان می‌توانند یک نمای جلوی بازطراحی شده، جلوپنجره جدید و سپر جلو را دریافت کنند. در قسمت پشتی خودرو، یک پنل جدید برای درب عقب در تریم‌های PRO-X و PRO-4X اضافه شده است.

تریم‌های PRO-X و PRO-4X به تایرهای آفرود، سیستم تعلیق بیلشتاین ویژه آفرود، و قلاب‌های یدک‌کش قرمز لاوا مجهز شده‌اند.

برای اولین بار یک فرمان تلسکوپی در این خودرو نصب شده که موقعیت رانندگی بهتری را بدون توجه به قد راننده فراهم می‌کند، در حالی که صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در شش جهت اکنون در تریم‌های SV موجود است.

یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی جدید در تریم‌های SV و بالاتر اضافه شده است. مشتریان می‌توانند رنگ خاص “Afterburn Orange” و طراحی جدید چرخ‌های ۱۷ اینچی را انتخاب کنند.

جدول مشخصات نیسان فرانتیر

ویژگیمشخصات
نام مدلNissan Frontier 2025
موتور۳.۸ لیتری V6 با تزریق مستقیم
حداکثر توان موتور۳۱۰ اسب بخار
حداکثر گشتاور۲۸۱ پوند-فوت (۳۸۱ نیوتن‌متر)
جعبه دنده۹ سرعته اتوماتیک
ظرفیت یدک‌کشیتا ۷۱۵۰ پوند (۳۲۴۳ کیلوگرم)
طول فضای بار (Crew Cab)۶ فوت
سیستم تعلیقسیستم تعلیق بیلشتین برای مدل‌های PRO-X و PRO-4X
تایرهاتایرهای آفرود برای مدل‌های PRO-X و PRO-4X
صفحه نمایش مرکزی۱۲.۳ اینچ لمسی، با اتصال بی‌سیم Android Auto و Apple CarPlay
رینگ‌ها۱۷ اینچ آلیاژی
ویژگی‌های داخلیصندلی راننده ۶ حالته با پشتیبانی کمری ۲ حالته، صندلی سرنشین ۴ حالته، فرمان قابل تنظیم تلسکوپی، گرم‌کن صندلی‌ها، فرمان چرمی گرم‌کن، سیستم صوتی Fender با ۱۰ بلندگو
ویژگی‌های ایمنیهشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، سنسورهای پارک عقب، کنترل تطبیقی هوشمند، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، نمایشگر ۳۶۰ درجه Intelligent Around View® Monitor
ظرفیت سرنشینان۵ نفر
سیستم حمل بارسیستم Utili-Track™ با قلاب‌های قابل تنظیم، اسپری پوششی بدنه، پریز برق ۱۲۰ ولت در فضای بار
زمان عرضهاواخر تابستان ۲۰۲۴

گالری تصاویر نیسان فرانتیر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×