دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شرایط فروش » شرایط فروش و ثبت نام راسا موتور خاورمیانه
شرایط فروش و ثبت نام راسا موتور خاورمیانه

شرایط فروش و ثبت نام راسا موتور خاورمیانه

۱۴۰۳-۰۶-۲۶

لیست محصولات راسا موتور خاورمیانه (شهریور ۱۴۰۳)

بازار خودروهای لوکس ایران، شاهد تحولات جدیدی است. شرکت راسا موتور خاورمیانه، پس از واردات خودروهای برندهای GAC و SUZUKI، این بار با یک خبر جدید وارد صحنه شده است. این شرکت در شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد که ثبت سفارش برای چهار مدل از خودروهای محبوب مرسدس‌بنز را آغاز کرده است. این اتفاق، رقابت در بازار خودروهای لوکس را شدت بخشیده و انتخاب‌های بیشتری را پیش روی مشتریان، به ویژه جانبازان ۷۰ درصد، قرار داده است.

اما این همه ماجرا نیست! راسا موتور در اقدامی دیگر، در پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ از آمادگی خود برای عرضه ۵ مدل از خودروهای تویوتا خبر داد. این بار، نوبت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد است تا از مزایای واردات این خودروها بهره‌مند شوند.

فهرست خودروهای وارداتی شرکت راسا موتور به شرح زیر است:

ردیفبرند و مدلکاتالوگ
۱سوزوکی Ciaz 1500دانلود
۲سوزوکی Baleno 1500دانلود
۳سوزوکی Jimny 3-doorدانلود
۴سوزوکی Jimny 5-doorدانلود
۵سوزوکی Fronx Hybridدانلود
۶سوزوکی Vitara Hybridدانلود
۷جی‌ای‌سی Empowدانلود
۸جی‌ای‌سی Emkooدانلود
۹جی‌ای‌سی Emzoomدانلود
۱۰جی‌ای‌سی GS8 Hybridدانلود
۱۱مرسدس بنز A-180L (جانبازان ۷۰% عادی)دانلود
۱۲مرسدس بنز GLA-200 (جانبازان ۷۰% ویژه)دانلود
۱۳مرسدس بنز GLB-200 (جانبازان ۷۰% ویژه)دانلود
۱۴مرسدس بنز C-200L (جانبازان ۷۰% ویژه)دانلود
۱۵تویوتا Camry-2.0L (جانبازان ۵۰% تا ۶۹%)
۱۶تویوتا Camry-HEV-2.5L (جانبازان ۵۰% تا ۶۹%)
۱۷تویوتا Venza-2WD (جانبازان ۵۰% تا ۶۹%)
۱۸تویوتا Wildlander-4WD (جانبازان ۵۰% تا ۶۹%)
۱۹تویوتا Frontlander-HEV (جانبازان ۵۰% تا ۶۹%)

عرضه تویوتاهای هیبریدی ویژه جانبازان توسط راسا موتور خاورمیانه (شهریور ۱۴۰۳)

در آخرین تحولات بازار خودرو، شرکت راسا موتور خبر از آماده‌سازی ۵ مدل تویوتا هیبریدی ویژه جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل‌هایCamry-2.0L، Camry-HEV-2.5L، Venza-2WD، Wildlander-4WD و Frontlander-HEV از جمله خودروهایی هستند که راسا موتور برای عرضه به بازار ایران آماده کرده است.

عرضه مرسدس بنز در سامانه خودروی جانبازان

شرکت راسا موتور خاورمیانه که پیش از این به عنوان واردکننده محصولات GAC و SUZUKI شناخته می‌شد، با گسترش سبد محصولات خود، به جمع واردکنندگان خودروهای لوکس مرسدس بنز پیوسته است. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ثبت سفارش برای چهار مدل از خودروهای مرسدس بنز، ویژه عرضه در سامانه ثبت‌نام خودروی جانبازان، آغاز شده است.

با ورود راسا موتور به بازار واردات مرسدس بنز، رقابت در این بخش از بازار خودرو بیش از پیش شدت خواهد گرفت. پیش از این، شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران فعالیت می‌کرد.

آغاز فرایند واریز وجه محصولات راسا موتور خاورمیانه

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان خرید این خودروها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند. این فرصت تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ادامه خواهد داشت.

قیمت خودروهای GAC در این مرحله قطعی اعلام شده است. قیمت خودروهای سوزوکی در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری مراحل ثبت‌نام، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

دانلود شرایط پیش فروش سوزوکی

دانلود شرایط فروش فوق العاده GAC

 

بررسی محصولات راسا موتور خاورمیانه

بررسی مرسدس بنز GLB راسا موتور خاورمیانه

بررسی مرسدس بنز GLA راسا موتور خاورمیانه

بررسی مرسدس بنز A-class راسا موتور خاورمیانه

بررسی مرسدس بنز C-class راسا موتور خاورمیانه

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. ali

    شرکت راسا موتور خاورمیانه بابا جانبازان محترم پیشکش اول اونهایی که هشت ماه پیش فروخته و پاسخگو هم نیستین رو تحویل بدن بعد برین سراغ پیش فروش جدید اول اونهایی که اسفند ماه فروختن رو تحویل بدن فروش جدید پیشکش واقعا یه سوال دارم نظارت بر این شرکتها که به تعهد خودشون عمل نمیکنن با چه سازمانی هست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! آقا خجالت بکشید ماشین ما رو بعد هفت ماه بدید جالبه برای پیگیری که رفتم از مشتری ها شنیدم سرویس رایگان سه ساله ای که در اولین عرضه هم قولش رو به مشتری ها داده بودن حذف کردن و کلا میگفتن هیچ قطعه ای ندارن فعلا دارن میفروشن خدا رحم کنه بابا گول تبلیغات رو نخورید آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی مسئولین به هوش باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×