سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس‌واگن زمینه را برای تعدیل نیرو فراهم ساخت
فولکس‌واگن زمینه را برای تعدیل نیرو فراهم ساخت

فولکس‌واگن زمینه را برای تعدیل نیرو فراهم ساخت

۱۴۰۳-۰۶-۲۱

به گزارش مجله ماشین، شرکت خودروسازی فولکس‌واگن تصمیم گرفته است تا قراردادهای قدیمی‌اش با کارگران را تغییر دهد. این قراردادها تضمین می‌کردند که کارگران تا سال ۲۰۲۹ از کار بیکار نشوند. اما حالا فولکس‌واگن این تضمین‌ها را لغو کرده است.

فولکس‌واگن می‌خواهد هزینه‌هایش را کم کند تا بتواند در فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کند و با شرکت‌های خودروسازی دیگر رقابت کند. شرایط اقتصادی دنیا خوب نیست و فولکس‌واگن هم تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته است.

با لغو قراردادهای قدیمی، احتمال اینکه برخی از کارگران فولکس‌واگن از کار بیکار شوند، زیاد شده است. نمایندگان کارگران با این تصمیم مخالف هستند و می‌خواهند از کارگران دفاع کنند. به همین دلیل، مذاکراتی بین فولکس‌واگن و اتحادیه‌های کارگری برگزار خواهد شد.

اگر در این مذاکرات به توافق نرسند، شرایط کار برای کارگران ممکن است تغییر کند. مثلاً ممکن است حقوق کارگران کمتر شود یا اینکه مجبور شوند بیشتر کار کنند.

کارگران فولکس‌واگن از این تصمیم نگران هستند و می‌ترسند از کار بیکار شوند. آنها می‌خواهند که شرکت به تعهداتش عمل کند. دولت آلمان هم نگران این موضوع است. زیرا بیکاری کارگران فولکس‌واگن می‌تواند مشکلات اقتصادی زیادی برای آلمان ایجاد کند.

شرکت‌های خودروسازی دیگر هم با دقت این اتفاق را دنبال می‌کنند. زیرا تصمیم فولکس‌واگن می‌تواند بر صنعت خودروسازی در کل دنیا تأثیر بگذارد.

تصمیم فولکس‌واگن برای لغو قراردادهای قدیمی با کارگران، تغییرات بزرگی را در این شرکت ایجاد خواهد کرد. این تصمیم نه تنها بر زندگی کارگران فولکس‌واگن، بلکه بر صنعت خودروسازی و اقتصاد آلمان نیز تأثیر خواهد گذاشت. باید منتظر ماند و دید که نتیجه این تغییرات چه خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×