سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مشکل برای خودروسازان برقی تایلند
مشکل برای خودروسازان برقی تایلند

مشکل برای خودروسازان برقی تایلند

۱۴۰۳-۰۶-۲۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت‌های خودروسازی که در تایلند خودروهای برقی تولید می‌کنند، با مشکلاتی روبرو شده‌اند. این شرکت‌ها می‌خواهند دولت به آن‌ها زمان بیشتری بدهد تا بتوانند تعداد خودروهای برقی که تولید می‌کنند را افزایش دهند.

به گزارش مجله ماشین، مردم تایلند به اندازه کافی خودروهای برقی نمی‌خرند. بانک‌ها به خریداران خودروهای برقی وام نمی‌دهند، چون فکر می‌کنند که این افراد نمی‌توانند قرض خود را پس بدهند. دولت تایلند انتظار داشت که شرکت‌ها تعداد زیادی خودرو برقی تولید کنند، اما این اتفاق نیفتاده است.

شرکت‌ها می‌گویند که به دلیل مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که در تولید وجود دارد، نمی‌توانند به هدف‌هایی که دولت تعیین کرده است برسند. آن‌ها می‌خواهند دولت به آن‌ها زمان بیشتری بدهد تا بتوانند تولید خود را افزایش دهند.

ممکن است دولت تایلند تصمیم بگیرد که اهداف خود را برای تولید خودروهای برقی تغییر دهد. اگر دولت به درخواست شرکت‌ها گوش ندهد، ممکن است این شرکت‌ها با مشکلاتی روبرو شوند و مجبور شوند کارگران خود را اخراج کنند یا کارخانه‌های خود را تعطیل کنند.

اگر تولید خودروهای برقی در تایلند با مشکل مواجه شود، گسترش خودروهای برقی در این کشور و کشورهای همسایه به تأخیر خواهد افتاد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×