سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بررسی هایما S7 پرو: استاندارد جدیدی در کلاس خود
هایما S7 پرو

بررسی هایما S7 پرو: استاندارد جدیدی در کلاس خود

۱۴۰۳-۰۶-۲۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایران خودرو به زودی هایما S7 پرو را روانه بازار می‌کند(شهریور ۱۴۰۳)

گروه صنعتی ایران خودرو، از آغاز تولید انبوه هایما S7 پرو در پاییز امسال خبر داد. این خودرو که نسخه ارتقا یافته مدل محبوب S7 پلاس است، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و بهبود قابل توجه در مصرف سوخت، به زودی در خط تولید ایران خودرو خراسان قرار خواهد گرفت.

به گفته بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران خودرو خراسان، این شرکت با هدف ارائه یک محصول جدید در هر سال، بر روی تولید هایما S7 پرو تمرکز کرده است. این خودرو با پیشرانه قدرتمند ۱.۵ لیتری توربو و سیستم تزریق مستقیم سوخت، توانایی تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را دارد. این مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی بهبود چشمگیری داشته و باعث افزایش ۱۰ درصدی قدرت، ۱۸ درصدی گشتاور و کاهش ۷ درصدی مصرف سوخت شده است.

هایما S7 پرو علاوه بر پیشرانه قدرتمند، به گیربکس جدید ۶ سرعته اتوماتیک، سیستم هشدار تعویض دنده و ترمز پارک برقی مجهز شده است. همچنین، صندلی سرنشین جلو به صورت برقی قابل تنظیم در چهار جهت است که راحتی سرنشینان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

با توجه به ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی پیشرفته، انتظار می‌رود هایما S7 پرو به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار داخلی تبدیل شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×