چهارشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی بی‌ام‌و M5 تورینگ ۲۰۲۵ با قطعات M Performance
بی‌ام‌و M5 تورینگ 2025 با قطعات M Performance

معرفی بی‌ام‌و M5 تورینگ ۲۰۲۵ با قطعات M Performance

۱۴۰۳-۰۶-۲۲ زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بی‌ام‌و امروز اعلام کرد که بی‌ام‌و M5 تورینگ 2025 با قطعات M Performance جدید با وزنی حدود 2508 کیلوگرم یکی از سنگین‌ترین خودروهای جدید است که می‌توان خرید.

به گزارش مجله ماشین، بی‌ام‌و قصد دارد به رقیب آئودی RS6 آوانت حس سبکی بدهد و برای این منظور، مجموعه‌ای از ارتقاء‌های کربنی به این واگن فوق‌العاده اضافه کرده است. این قطعات به عنوان قطعات M Performance عرضه می‌شوند.

M5 تورینگ در ادامه راه سدان خود حرکت می‌کند، چرا که نسخه چهار درب این خودرو چند ماه پیش این ارتقاء‌های کارخانه‌ای را دریافت کرده بود. بارزترین تغییرات شامل اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب است. هر دو دارای پیکربندی دوگانه هستند و به این واگن با عملکرد بالا ظاهری خشن‌تر می‌بخشند. به نظر می‌رسد که خودرو به اندازه کافی پهن نبود و به همین دلیل، به کناره‌های بدنه خودرو افزونه‌هایی اضافه شده است.

 بی‌ام‌و M5 تورینگ 2025 با قطعات M Performance
نمای عقب بی‌ام‌و M5 تورینگ ۲۰۲۵ با قطعات M Performance

کاپ‌های آینه بغل به صورت گزینه‌ای عادی در فیبر کربن موجود هستند و نیازی به استفاده از قطعات M Performance برای آن‌ها نیست. خبر بد این است که بی‌ام‌و M5 تورینگ را با سقف کربنی عرضه نمی‌کند. این موضوع چندان هم تعجب‌آور نیست. با این حال، هر دو سدان با این ارتقاء در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی ب‌ام‌و ام۵ تورینگ ۲۰۲۵: تحقق رویایی دیرینه

آخرین مورد از اقلام کربنی، درپوش باک سوخت است که ظاهراً “هر سوخت‌گیری را به یک پیت‌استاپ کوچک تبدیل می‌کند.” همچنین، این واگن M5 که مدت‌ها انتظارش می‌رفت، با دکال‌های جانبی با پرداخت مات سیاه و برند M Performance قابل سفارش است. آنتن سقف از آرامید ساخته شده است؛ الیاف مصنوعی قوی که در صنایع هوافضا و نظامی استفاده می‌شوند. آرامید خواصی مشابه فیبر کربن دارد.

بی‌ام‌و هنوز فضای داخلی این خودرو را نشان نداده است، اما می‌دانیم که کف‌پوش‌هایی با لبه‌های چرمی و دوخت‌های تزئینی با رنگ‌های متضاد، به همراه سه رنگ معروف M در دسترس هستند. حتی می‌توانید کاور کلید با برند M Performance با روکشی از آلکانترا و چرم که فیبر کربن را تقلید می‌کند، دریافت کنید. آخرین آیتم موجود، کیف تایر با دستگیره‌ای داخلی و علائم نشان‌دهنده موقعیت چرخ است.

گالری تصاویر بی‌ام‌و M5 تورینگ ۲۰۲۵ با قطعات M Performance

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×