چهارشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی جیلی گلکسی استارشیپ ۷: شاسی بلند جدید
جیلی گلکسی استارشیپ ۷

معرفی جیلی گلکسی استارشیپ ۷: شاسی بلند جدید

۱۴۰۳-۰۶-۲۴ زمان مطالعه: 3 دقیقه 2

جیلی گلکسی استارشیپ ۷، یک شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی است که اخیراً معرفی شده است. این خودرو بر اساس پلتفرم جدید GEA (Geely Electric Architecture) ساخته شده است و در نمایشگاه خودروی پکن امسال رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، طراحی خارجی این خودرو شامل یک جلوپنجره بسته، نوار نورانی سراسری که چراغ‌های جلویی را به هم متصل می‌کند، چراغ‌های عقب با طراحی منحصر به فرد، و لوگوی جیلی در زیر چراغ‌های عقب است.

ابعاد جیلی گلکسی استارشیپ ۷ به ترتیب ۴۷۴۰/۱۹۰۵/۱۶۸۵ میلی‌متر طول، عرض و ارتفاع دارد و فاصله بین محورهای آن ۲۷۵۵ میلی‌متر است. این خودرو با رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی عرضه می‌شود و وزن آن بین ۱۷۲۴ تا ۱۷۹۰ کیلوگرم است.

امکانات خارجی اختیاری شامل تزئینات پنجره، ریل بار روی سقف، سانروف، دسته‌های درب، آینه‌های جانبی، برف پاک کن عقب، رادار عقب، قوس‌های چرخ مشکی براق، تزئینات دامن جانبی و دوربین‌های خارجی است.

جیلی گلکسی استارشیپ ۷
نمای عقب جیلی گلکسی استارشیپ ۷

طراحی داخلی جیلی گلکسی استارشیپ ۷ شامل یک صفحه نمایش بزرگ تراپزی که عملکردهای صفحه آمپر، صفحه کنترل مرکزی و صفحه سرگرمی کمک‌راننده را ادغام می‌کند، یک فرمان دو‌تکه چندضلعی، و یک صفحه نمایش کوچک رو به راننده در قسمت جلوی کنسول مرکزی است. این خودرو استاندارداً دارای پنج صندلی است.

امکانات داخلی دیگر شامل سیستم صوتی ۲۷ بلندگویی، دستیار دیجیتال Galaxy AI که می‌تواند قابلیت‌هایی مانند تعامل صوتی و صندلی‌های هوشمند را انجام دهد، می‌شود.

سیستم قدرت جیلی گلکسی استارشیپ ۷ از یک سیستم پلاگین هیبریدی تشکیل شده است که شامل یک موتور ۱.۵ لیتری BHE15-BFN با حداکثر توان ۸۲ کیلووات (۱۱۰ اسب بخار) و یک باتری لیتیوم آهن فسفات تأمین شده توسط SVOLT یا Sunwoda Electronic است. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است. جزئیات باتری و موتور برقی هنوز منتشر نشده است.

پلاگین یک شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین جدید با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته است که به بازار چین عرضه خواهد شد.

جدول مشخصات جیلی گلکسی استارشیپ ۷

ویژگی‌هامشخصات
طول۴۷۴۰ میلی‌متر
عرض۱۹۰۵ میلی‌متر
ارتفاع۱۶۸۵ میلی‌متر
فاصله محورها۲۷۵۵ میلی‌متر
وزن خالص۱۷۲۴ کیلوگرم / ۱۷۹۰ کیلوگرم
رینگ‌ها۱۸ اینچ / ۱۹ اینچ
زاویه ورود۱۸ درجه
زاویه خروج۲۰ درجه
موتور۱.۵ لیتری، مدل BHE15-BFN با قدرت ۸۲ کیلووات (۱۱۰ اسب بخار)
نوع سیستم پیشرانههیبریدی پلاگین (موتور بنزینی + باتری لیتیوم فسفات آهن)
حداکثر سرعت۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
تعداد صندلی‌ها۵ نفر
سیستم صوتی۲۷ بلندگو
هوش مصنوعیGalaxy AI Digital Elf با قابلیت تعامل صوتی

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×