جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پروژه تولید خودرو هیبرید ایران‌خودرو سرعت می‌گیرد
پروژه تولید خودرو هیبرید ایران‌خودرو سرعت می‌گیرد

پروژه تولید خودرو هیبرید ایران‌خودرو سرعت می‌گیرد

۱۴۰۳-۰۶-۲۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در دیدار با مدیران ارشد این شرکت، ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و اعیاد ماه ربیع‌الاول، به تحلیل رویکردهای وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم پرداخت و آنها را به عنوان رویکردهایی متفاوت و در جهت حل مشکلات بنیادی صنعت خودرو توصیف کرد. او تصریح کرد که تمرکز دولت بر تصمیمات کارشناسی، امیدهایی را برای بهبود وضعیت این صنعت ایجاد کرده است.

به گزارش مجله ماشین، عظیمی با اشاره به دیدگاه وزیر صمت درباره زمان‌بر بودن رفع مشکلات اقتصادی و صنعت خودرو به دلیل موانع موجود و مطالبات غیرمنطقی از خودروسازان، توضیح داد: مشکلات موجود نتیجه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های اجرایی در سال‌های گذشته است و برای حل آنها راهکارهایی وجود دارد که نیازمند اجرای تدریجی هستند.

مدیرعامل ایران‌خودرو تأکید کرد: با پیگیری‌های کارشناسی وزارت صمت، مسائل صنعت خودرو به‌طور مؤثرتری حل و فصل خواهد شد تا این صنعت به یکی از نقاط قوت دولت و نظام تبدیل شود.

عظیمی همچنین بر تسریع در اجرای پروژه‌های تارا هیبرید و ری‌را برقی تأکید کرد و گفت: کاهش آلایندگی‌ها و تولید خودروهای کم‌مصرف از اولویت‌های اصلی کنونی است.

وی افزود: کاهش بهای تمام‌شده نیز از دیگر برنامه‌های کلیدی ایران‌خودرو است که از سال گذشته آغاز شده و به‌ویژه در شبکه تأمین با جدیت دنبال می‌شود، علاوه بر این، تغییرات قیمتی محصولات به عنوان یک مسکن موقت برای مشکلات نقدینگی مد نظر است.

عظیمی از تصمیم دولت چهاردهم برای واردات خودرو و تخصیص ارز به این امر استقبال کرد و بیان داشت: واردات خودرو به ایجاد رقابت بیشتر در بازار و توسعه صنعت خودرو داخلی کمک خواهد کرد و ایران‌خودرو در تلاش است تا با قیمت و کیفیت رقابتی، تولیدات خود را ادامه دهد.

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را مهم در ایجاد رضایت مشتریان دانست و اظهار داشت: شرکت ایساکو باید با نظارت‌های مستمر و تأمین به‌موقع قطعات، نارضایتی مشتریان را کاهش دهد و با اقدامات مؤثر در شبکه خدمات، سطح خدمات را بهبود بخشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×