پنجشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شبیه‌ساز فرمول یک ردبول: تجربه رانندگی حرفه‌ای در خانه
شبیه‌ساز فرمول یک ردبول

شبیه‌ساز فرمول یک ردبول: تجربه رانندگی حرفه‌ای در خانه

۱۴۰۳-۰۷-۰۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه

تیم ریسینگ ردبول، شبیه‌ساز حرکت RB19 را به همراه دو خودرو نمایشی (RB18 و RB19) رونمایی کرده است که هر دو برای خرید عموم در دسترس هستند. این اولین بار است که یک خودرو نمایشی ردبول ریسینگ را می‌توان به صورت واقعی توسط هر کسی خریداری کرد.

به گزارش مجله ماشین، با مجموع ۲۱ پیروزی، ۳۰ سکو، ۱۵ پول پوزیشن و ۸۶۰ امتیاز، آمار RB19 بسیار چشمگیر است. این خودرو، قدرتمندترین ماشین در تاریخ فرمول ۱ است. منطقی است که چنین ماشینی سزاوار دقیق‌ترین شبیه‌ساز و خودرو نمایشی باشد که در اینجا، شریک تیم، Memento Exclusives، وارد عمل شده است.

شبیه‌ساز فرمول یک ردبول
شبیه‌ساز فرمول یک ردبول

شبیه‌ساز حرکت دارای عملگرهای هاپتیک، پیکربندی چرخش جلو و بازخورد لرزش هاپتیک است که به آن اجازه می‌دهد تا به طور اصیل حرکت کند. می‌توانید سفارش خود را از طریق F1authentics انجام دهید – همین امر برای خودروهای نمایشی RB18 و RB19 نیز صدق می‌کند.

در مورد این دو خودرو نمایشی، هر دو در برندینگ ماکس ورشتپن یا سرجیو پرز در دسترس هستند، اگرچه RB19 در انواع مختلف لیوری‌های قهرمانی فرمول ۱ سال ۲۰۲۳، از جمله نسخه‌های ویژه مانند میامی، ایالات متحده و لاس وگاس عرضه می‌شود. هر خرید خودرو نمایشی RB19 همچنین یک مدل مقیاس ۱:۸ را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شبیه‌ساز فرمول یک ردبول: تجربه رانندگی حرفه‌ای در خانه
شبیه‌ساز فرمول یک ردبول

در دنیای واقعی، ردبول ریسینگ در حال حاضر با فرم خود دست و پنجه نرم می‌کند و در حالی که ماکس ورستپن همچنان با ۳۳۱ امتیاز در مقابل ۲۷۹ امتیاز لاندو نوریس در صدر جدول رانندگان قرار دارد، ردبول رهبری خود در جدول سازندگان را به مک‌لارن واگذار کرده است. آنها ۴۷۵ امتیاز در مقابل ۵۱۶ امتیاز تیم دوم دارند و اگر مراقب نباشند، ممکن است خیلی زود در جایگاه سوم قرار بگیرند، زیرا فراری نیز پیشرفت زیادی داشته است (۴۴۱ امتیاز).

نویسنده: سید سینا احمدى

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×