جمعه , ۱۳ مهر ۱۴۰۳
» تازه‌ها و اخبار » معرفی تانک ۷۰۰: جهش به سوی آینده با قدرتی زیاد
تانک 700

معرفی تانک ۷۰۰: جهش به سوی آینده با قدرتی زیاد

۱۴۰۳-۰۷-۱۲ زمان مطالعه: 3 دقیقه 13

به گزارش مجله ماشین، ​به تازگی تصاویر رسمی نسخه خارجی تانک ۷۰۰ منتشر گردید. این خودرو در دو نوع بنزینی (مجهز به موتور ۳.0T V6) و هیبریدی قابل شارژ (۳.0T V6 Hi4-T) در بازارهای خارجی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که در حال حاضر نسخه بنزینی تانک ۷۰۰ در بازار چین ارائه نمی‌شود. دامنه قیمتی تانک ۷۰۰ Hi4-T که در چین به فروش می‌رسد، بین ۴۲۸,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ یوان (بین ۶۱,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا) است.

علاوه بر این، نسخه خارجی تانک ۷۰۰ در سه تیپ پریمیوم، سوپریور و ایدیسیون وان عرضه خواهد شد. تیپ‌های پریمیوم و سوپریور با موتور ۳.0T V6 که حداکثر قدرت آن ۳۵۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۵۶۰ نیوتن‌متر است، به همراه جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک تجهیز شده‌اند. این مدل‌ها همچنین دارای قفل دیفرانسیل محور جلو و عقب و پله‌های جانبی برقی نیز هستند.

تانک 700
نما جانبی تانک ۷۰۰

در مورد ابعاد، شامل لاستیک جایگزین خارجی، طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب ۵۰۹۰، ۲۰۶۱ و ۱۹۵۲ میلی‌متر است؛ فاصله بین محورهای چرخ ۳۰۰۰ میلی‌متر و حداقل فاصله از سطح زمین ۲۴۹ میلی‌متر است. تیپ پریمیوم ممکن است از ۶۵۴,۹۰۰ یوان (۹۳,۳۰۰ دلار) شروع شود و تیپ سوپریور ممکن است از ۷۰۶,۵۰۰ یوان (۱۰۰,۷۰۰ دلار) آغاز گردد.

ظاهر تیپ‌های پریمیوم و سوپریور همانند تانک ۷۰۰ Hi4-T در بازار چین است.

تیپ ایدیسیون وان از موتور ۳.0T V6 بهره خواهد برد که مجموع خروجی آن ۴۲۲ اسب بخار و ۵۱۷ نیوتن‌متر است و با یک باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعتی همراه می‌باشد که دامنه الکتریکی خالص ۱۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. تیپ ایدیسیون وان به میزان ۲۰ میلی‌متر طولانی‌تر، ۶۱ میلی‌متر عریض‌تر و ۳۴ میلی‌متر بلندتر از دو تیپ دیگر است و بر روی رینگ‌های ۲۲ اینچی حرکت می‌کند. به عنوان تیپ بالاتر، ایدیسیون وان ممکن است از ۸۷۵,۷۰۰ یوان (۱۲۵,۰۰۰ دلار) شروع گردد.

علاوه بر این، ظاهر تیپ ایدیسیون وان به ظاهر تانک ۷۰۰ نسخه محدود در بازار چین نزدیک‌تر است.

در داخل، کابین به‌صورت استاندارد با یک پنل ابزار تمام ال‌سی‌دی ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۶.۲ اینچی، نمایشگر هد آپ (HUD) و صندلی‌های گرم‌کن و ماساژ همراه است.

تانک 700
فضای داخلی تانک ۷۰۰

تیپ ایدیسیون وان به عنوان ویژگی اضافی دارای یک سانروف پانورامیک “آسمان ستاره‌ای” است. در ماه اوت، تانک ۷۰۰ Hi4-T در چین ۱,۱۹۸ دستگاه فروخته شد که نشان دهنده کاهش ۱۴.۴ درصدی نسبت به ماه گذشته است. از ژانویه تا اوت ۲۰۲۴، مجموع فروش تانک ۷۰۰ Hi4-T به ۱۰,۲۷۱ دستگاه رسید.

جدول مشخصات تانک ۷۰۰ جی‌دبلیو‌ام

مشخصهتوضیحات
نوع موتورموتور ۳.0T V6 دو توربوشارژ
قدرت موتور۳۸۵ کیلووات (۵۱۶ اسب بخار)
گشتاور۸۰۰ نیوتن‌متر برای نسخه استاندارد، ۸۵۰ نیوتن‌متر برای نسخه محدود
نوع انتقال قدرتجعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته
کشیدگی۵,۰۹۰ میلی‌متر
عرض۲,۰۶۱ میلی‌متر
ارتفاع۱,۹۵۲ میلی‌متر
فاصله محوری۳,۰۰۰ میلی‌متر
وزن خالص۳,۱۱۰ کیلوگرم
نوع درایوچهار چرخ محرک دائمی
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر در ساعت
شتاب ۰-۱۰۰در حدود ۵.۶ ثانیه
باتری۳۷.۱ کیلووات‌ساعت
دامنه الکتریکی۱۰۰ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص
مصرف سوخت ترکیبی۲.۹۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
قیمت پایهبین ۴۲۸,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ یوان

گالری تصاویر تانک ۷۰۰

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×