دوشنبه , ۳۰ مهر ۱۴۰۳
فولکس‌واگن به دلیل تخلفات مالی جریمه شد

فولکس‌واگن به دلیل تخلفات مالی جریمه شد

۱۴۰۳-۰۷-۳۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک نهاد نظارت مالی بریتانیا، واحد خدمات مالی فولکس‌واگن در این کشور را به دلیل رفتار ناعادلانه با مشتریان در مضیقه مالی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳، ۵.۴ میلیون پوند (۷ میلیون دلار) جریمه کرد.

به گزارش مجله ماشین، به گفته‌ی سازمان رفتار مالی بریتانیا (FCA)، شرکت خدمات مالی فولکس‌واگن (انگلیس) که متعهد به پرداخت بیش از ۲۱.۵ میلیون پوند به عنوان جبران خسارت به حدود ۱۱۰ هزار مشتری شده است، بدون در نظر گرفتن گزینه‌های دیگر، اقدام به ضبط خودروهای مشتریان آسیب‌پذیر کرده است.

این سازمان نظارت مالی روز دوشنبه اعلام کرد که این تخلفات بین ژانویه ۲۰۱۷ تا جولای ۲۰۲۳ رخ داده و به دلیل استفاده از ارتباطات ضعیف و خودکار تشدید شده است.

سازمان رفتار مالی بریتانیا گفت: شرکت خدمات مالی فولکس‌واگن با عدم توجه به نیازهای مشتریان در شرایط سخت، شرایط دشوار آن‌ها را بدتر کرده است. جبران خسارت به کسانی که آسیب دیده‌اند، کار درستی است.

شرکت خدمات مالی فولکس‌واگن در ایمی اعلام کرد: ما در حال تکمیل اقدامات جبران خسارت خود هستیم و همچنان در حال پرداخت مبالغ حسن نیت به مشتریان آسیب‌دیده و عذرخواهی بابت هر گونه ضرری که ایجاد شده‌ایم، هستیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×