شرایط فروش پارس خودرو
فهرست مطالب:
پارس خودرو قیمت خودروهای خود را افزایش داد (آذر ۱۴۰۳)
در پی دریافت مجوز افزایش قیمت، شرکت پارس خودرو نرخ محصولات پرطرفداری همچون کوییک و سهند را افزایش داد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، این افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد بوده و شامل تمامی مدلهای این دو خودرو میشود. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که بازار خودرو همواره با نوسانات قیمتی روبرو بوده و خریداران خودروهای داخلی با چالشهای جدی مواجه هستند.
پارس خودرو به رشد درآمد خود ادامه داد (آبان ۱۴۰۳)
شرکت پارس خودرو در گزارش عملکرد هفت ماهه خود، از رشد قابل توجه ۳۰ درصدی درآمد خبر داد. این خودروساز داخلی، در هفت ماهه منتهی به مهر ماه ۱۴۰۳، رقمی معادل ۱۳ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.
براساس این گزارش، تنها در ماه مهر، پارس خودرو موفق به کسب ۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد تومان درآمد شده است که نشان از رشد چشمگیر فعالیتهای این شرکت در ماههای اخیر دارد.
شایان ذکر است که در دوره مشابه سال گذشته، درآمد پارس خودرو حدود ۱۳ هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان بوده است که حاکی از رشد ۳۰ درصدی درآمد در سال جاری است. همچنین، رشد درآمد در ماه مهر نسبت به ماه مشابه سال گذشته به ۶۱ درصد رسیده است.
این رشد قابل توجه در درآمد پارس خودرو، نشان از بهبود عملکرد این شرکت در بازار رقابتی خودرو دارد.
رووی eRX5 با قیمتی زیر دو میلیارد تومان به بازار میآید (مهر ۱۴۰۳)
عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو؛ در خبری جدید از عرضه قریبالوقوع خودروی هیبریدی رووی eRX5 با قیمتی کمتر از دو میلیارد تومان خبر داد. به گفته وی، تمامی مراحل واردات این خودرو تکمیل شده و تنها منتظر اخذ مجوز از بانک مرکزی برای ترخیص و حمل آن هستند.
سلطانی با تاکید بر اهمیت انتقال تکنولوژی تولید و خدمات پس از فروش، از اعزام گروهی از کارشناسان پارس خودرو به چین برای آموزشهای تخصصی خبر داد. وی همچنین به توافق با شرکت نیسان برای واردات دو تا پنج هزار دستگاه نیسان سیلفی اشاره کرد و گفت مجوزهای لازم برای این واردات نیز اخذ شده است.
مرحله | تعداد خودرو | وضعیت |
---|---|---|
سفارش اولیه | ۲۰۰۰ دستگاه | تولید و آماده بارگیری |
واردات اولیه | ۲۰۰۰ دستگاه | منتظر مجوز بانک مرکزی |
تولید در ایران (SKD و CKD) | تا ۵۰۰۰ دستگاه | پس از واردات اولیه، با انتقال تکنولوژی از چین |
پیش فروش سهند اس ( مرداد )
پیشفروش خودروی سهند S از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. این فرصتی استثنایی برای نوسازی خودروهای فرسوده و جایگزینی آنها با خودرویی مدرن و ایمن است.
عنوان | توضیحات |
---|---|
مدل خودرو | سهند S دستی |
طرح فروش | نوسازی خودرو فرسوده |
تاریخ آغاز پیش فروش | ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ – ساعت ۱۰ صبح |
تاریخ پایان پیش فروش | تا زمان تکمیل ظرفیت |
مبلغ پیش پرداخت | ۲۲۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان |
الباقی قیمت | همزمان با صدور دعوتنامه |
موعد تحویل | دی الی اسفند ۱۴۰۳ |
ملاحظات | صرفا متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده امکان ثبت نام دارند. |
فراخوان | دانلود |
واردات سایک و نیسان توسط پارس خودرو (تیر)
این شرکت که به عنوان یکی از قدیمیترین خودروسازان ایران شناخته میشود، در اقدامی جسورانه، به سراغ واردات دو محصول از برندهای مشهور چینی و ژاپنی رفته است.
اولین محصول، eRX5 نام دارد و از دل شرکت خودروسازی سایک چین بیرون آمده است. این خودرو که در بازار چین با نام رووی (Roewe) شناخته میشود، یک کراساوور هیبریدی است که با ظاهری مدرن و امکانات رفاهی روز دنیا، به نظر میرسد میتواند نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کند.
اما دومین محصول، نیسان سیلفی است. این سدان محبوب ژاپنی که در ایران سابقه حضور دارد، بار دیگر توسط پارس خودرو به کشورمان میآید. هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از سیلفی (بنزینی یا برقی) به ایران خواهد آمد، اما هر دو نسخه طرفداران خاص خود را دارند.
با ورود این دو محصول جدید، پارس خودرو به عنوان سومین واردکننده نیسان سیلفی در ایران شناخته میشود. این موضوع میتواند به نفع خریداران باشد، چرا که رقابت بیشتر، میتواند به کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش منجر شود.
طبق گفته مدیران پارس خودرو، در فاز اول قرار است حدود ۵۰۰۰ دستگاه از eRX5 و ۳۵۰۰ دستگاه از سیلفی تا پایان سال ۱۴۰۳ وارد کشور شوند. این تعداد نشان میدهد که پارس خودرو به استقبال خوب این دو محصول جدید از سوی خریداران ایرانی امیدوار است.
تبدیل حواله ساندرو و برلیانس به کوییک (خرداد)
شرکت پارس خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۳، طرحی را برای تبدیل حوالههای معوق دو خودروی ساندرو و برلیانس به کوییک پلاس ارائه کرد.
بررسی محصولات پارس خودرو
- بررسی کادیلا برقی پارس خودرو
- بررسی سهند پارس خودرو: انواع تیپها و امکانات
- بررسی P90 پارس خودرو
- بررسی نیسان سیلفی هیبرید پرو پارس خودرو
- بررسی نیسان سیلفی
- بررسی لیپ موتور T03 پارس خودرو
- بررسی رووی eRX5