همکاری جیلی و بایدو برای حل مشکلات حقوقی
به گزارش مجله ماشین، این بیانیه که توسط هر دو شرکت در حسابهای ویبو آنها منتشر شده است، یک روز پس از انتشار ویدئوها و لایو استریمهایی در شبکههای اجتماعی منتشر شد که مدیرعامل جِی یو اتو، شیا ییپینگ، را نشان میداد که در دفتر مرکزی این شرکت در شانگهای توسط دهها نفر، برخی با بند لنیارد کارمند، احاطه شده بود و آنها خواستار اطلاع از زمان پرداخت حقوق خود بودند.
شرکت جِی یو اتو روز چهارشنبه اعلام کرد به دنبال جذب سرمایه جدید و انجام برخی اصلاحات عملیاتی برای مقابله با رقابت شدید بازار خواهد بود. این شرکت به یکی از چندین شرکت نوپای کوچکتر تبدیل شده که به دلیل جنگ قیمتی شدید در بزرگترین بازار خودرو جهان، به مشکلات خود اذعان کردهاند.
نمایندگان رسانهای جِی یو اتو از اظهارنظر در مورد صحنههای دفتر مرکزی یا عدم پرداخت حقوق کارگران خودداری کردهاند.
بایدو و جیلی این شرکت را در اوایل سال ۲۰۲۱ تاسیس کردند تا خودروهای برقی هوشمندی را با ادغام فناوری رانندگی خودکار بایدو و تخصص جیلی در سختافزار خودرو توسعه دهند.
بیانیه روز جمعه همچنین گفت که جیلی و بایدو “استفاده عادی، خدمات پس از فروش و نگهداری وسایل نقلیه کاربران” را تضمین خواهند کرد و افزود که آنها برای رسیدگی به سایر مسائل به شیوهای منطقی و قانونی تلاش خواهند کرد.